Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مامه تیام مهاجم سنگالی فصل گذشته و بعد از اتمام نقل و انتقالات زمستانی، به عنوان بازیکن آزاد به استقلال آمد و خیلی زود توانست خودش را در این تیم جا بیندازد. سرعت تیام در کسب محبوبیت در میان تماشاگران استقلال به حدی بود که وی در طول چند ماه تبدیل به ستاره آبی ها شد و دردسر استقلال هم از همان موقع شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیام در لیگ برتر چهار گل زد و در جام حذفی هم گل حساس فینال را برای استقلال به ثمر رساند. در آسیا اما عملکرد تیام چشمگیرتر بود و وی توانست هفت بار برای آبی پوشان گلزنی کند. همین امر باعث توجه تیم های دیگر آسیا به این بازیکن شد و در نهایت تیام با قرارداد مالی مناسب راهی عجمان امارات شد.

نحوه جدایی تیام از استقلال باعث ایجاد هرج و مرج در این باشگاه ایرانی شد و حتی از آن می توان به عنوان یکی از چند دلیل تغییر مدیریت باشگاه یاد کرد. تلاش استقلال و نامه‌نگاری این باشگاه با تیم عجمان برای جلوگیری از حضور تیام در امارات هم ثمری نداشت و این بازیکن سرانجام به خواسته خود رسید.

حالا اما چهار هفته از لیگ امارات سپری شده است و احتمالا هم تیام و هم باشگاه عجمان از انتخاب خود پشیمان شده‌اند. تیام در این چهار هفته بازیکن ۹۰ دقیقه ای تیمش بوده اما نه گل زده است و نه پاس گل داده.

عجمان از چهار بازی در یک مسابقه صاحب برد شده و با ۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد. خط حمله این تیم باوجود تیام، کم اثر و کم زهر بوده است. این تیم مقابل النصر یک بر صفر پیروز شد و  مقابل الاهلی ۳ بر یک، مقابل الفجیره ۲ بر یک و مقابل الجزیره ۵ بر یک شکست خورد تا نه اثری از تیامِ گلزن باشد و نه اثری از درخشش فصل گذشته با استقلال.

کد خبر 4415749 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا مامه تیام تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران جوانان دربی دربی هشتاد و هشتم والیبال السد قطر تیم ملی والیبال ایران کشتی فرنگی تیم فوتبال الدحیل قطر لیگ قهرمانی فوتبال آسیا جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

رقابت حساس و نزدیک میان دو تیم استقلال و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان رسید و هیچ‌یک از دو تیم از موقعیت‌های خلق شده خود به خوبی استفاده نکردند.

خلاصه بازی استقلال و تراکتور کد خبر 749853

دیگر خبرها

  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟