Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه رادیویی ایران، غلامرضا بحیرایی مدیر گروه ایران و جامعه از تغییر نام برنامه صبحگاهی شبکه رادیویی ایران خبر داد و گفت: تغییر و تحول در جهت ارتقای سطح برنامه ها و رضایت بیشتر شنوندگان همواره یکی از اهداف برنامه سازی در رادیو ایران بوده است به همین منظور کار بررسی و ارزیابی برنامه های شبکه رادیویی ایران از ابتدای سال ۹۷ به صورت جدی مورد توجه قرار گرفت و در این میان، برنامه صبحگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توجه بیشتر به شهرستان ها، تدارک بخش های جدید نظیر بخش مطبوعات و انعکاس به موقع اطلاعات صبحگاهی در کنار تعامل بیشتر با مخاطبان از عمده این تغییرات است.

مدیر گروه جامعه رادیو ایران گفت: استفاده از ظرفیت ایران‌یاران یا همان شبکه مردمی گزارشگران رادیو ایران فرصت خوبی برای انعکاس صدای همه ایرانیان است و رادیو ایران را یک گام دیگر به تحقق شعار خود یعنی «ایران را بشنویم» نزدیک تر می کند.

وی در پایان بیان کرد: از آنجا که شنوندگان رادیو ایران بعد از گذشت سال ها هنوز برنامه صبحگاهی را با نام قدیمی آن یعنی «سلام صبح بخیر» می شناسند با موافقت محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران قرار شد تا نام برنامه به نام قدیمی و خاطره انگیز آن یعنی «سلام صبح بخیر» بازگردد.

«سلام صبح بخیر» از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۸ صبح از رادیو ایران موج FM ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج AM ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می شود.

کد خبر 4415791 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه رادیویی رادیو رادیو ایران تئاتر ایران سینمای مستند فیلم سینمایی هفته دفاع مقدس فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی سریال ایرانی اسکار انیمیشن هالیوود ایالات متحده آمریکا موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، تیم‌های روستوف و اورنبورگ در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم می‌روند.

محمد محبی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است، اما محمد قربانی در ترکیب اصلی اورنبورگ حضور دارد و برای تیمش به میدان می‌رود.

این دو بازیکن ایرانی، پیش از آغاز مسابقه و زمانیکه بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شده بودند، با هم دیداری داشتند. محبی به سمت قربانی رفت و این بازیکن را در آغوش گرفت و آنها دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

نکته جالب اینکه کانال تلگرامی باشگاه روستوف با انتشار ویدیو خوش و بش این دو بازیکن، نوشت: سلام ایران.

کانال رسمی روستوف با انتشار این ویدیو و قرار دادن ایموجی پرچم ایران، نوشت: سلام ایران.

دیگر خبرها

  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت