Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@19:26:23 GMT

تجمع 700 هزار نفری بسیجیان در روز پنج‌شنبه

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۳۸۶۱

رکنا : رئیس سازمان بسیج مستضعفین از تجمع 700 هزار نفری بسیجیان در مراکز استان‌ها درروز پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه همایش یاد یاران؛ گردهمایی بسیجیان وزارت آموزش و پرورش که در لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره رزمایش بسیجیان اظهار داشت:‌این رزمایش‌ها از 9 شهریور ماه شروع شد و هزاران گردان بیت‌المقدس حضور داشتند ضمن اینکه علاوه بر این گردان‌ها قریب 8 هزار گروه جهادی حضور داشته و بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت و حدود 150 هزار نفر از بسیجیان برای خدمت‌رسانی در اقصی‌نقاط کشور حضور داشتند و از 9 تا 29 شهریورماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حلقه پایانی رزمایش بسیجیان تجمع حدود 700 هزار نفر بسیجی در مراکز استان‌ها است که پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود و در تهران نیز یکصد هزار بسیجی در این تجمع حضور دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره همکاری‌های آموزش و پرورش و سازمان بسیج یادآور شد: این همکاری‌ها طولانی بوده و به سال‌های قبل برمی‌گردد.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد:برای سال تحصیلی جاری به طور مشخص طرح شهید بهنام محمدی را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این طرح که از 9 ماه پیش کار مطالعاتی آن شروع شده است با امضای مشترک به همه بدنه آموزش و پرورش و نواحی بسیج ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح فعلاً از مقطع متوسطه اول شروع شده و امیدواریم بعد از 6 سال بتوانیم اولین ثمرات آن را شاهد باشیم و چتر غالب بر این طرح موضوع تربیتی است و برای دانش‌آموزان همپای تکالیف خود فضای تربیتی متناسب با آموزه‌های انقلاب اسلامی طراحی شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: برای اجرای این طرح مشاوره‌های مختلفی از مجموعه آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و بسیج حضور داشتند و این یک بحث تربیتی است که در سه ضلع مدرسه، خانه و مسجد تعریف شده و نقش مساجد پررنگ‌تر از گذشته در آن دیده شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز بسیج آمریکا استان رئیس شاهد عکس ایران فیلم قتل تصاویر روزنامه زندگی مرد زیبایی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی صبح امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ در دیدار با اعضای برگزاری ستاد یادواره شهدا، اظهار کرد: حضور در یادواره شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی و فرصتی برای زنده نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که شهدا برای آن‌ها جان خود را فدا کردند.

وی افزود: یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه آران و بیدگل با تاکید بر محتوای صحیح برنامه‌های یادواره‌ی شهدا و انتقال پیام‌های صحیح به مخاطبان، خاطرنشان کرد: استفاده از روش‌های نوین و جذاب برای انتقال مفاهیم، مشارکت فعال خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ایجاد فضایی معنوی و عرفانی، توجه به نکات اخلاقی و احترام به مقام شهدا باید از محورهای مهم این یادواره باشد.

سلیمانی تاکید کرد: از دست‌اندرکاران یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل تقاضا می‌شود روایت‌گری در مورد پیام مهم شهدا و خاطرات آن‌ها، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، پخش فیلم و عکس از شهدا، برگزاری نمایشگاه آثار شهدا و نوحه‌خوانی در مورد مقام و جایگاه شهدا باید در اولویت مسئولان برگزاری یادواره‌ها باشد.

وی اضافه کرد: یادواره یعنی به یاد بیاوریم که چگونه شهدا با ایمان راسخ و اراده پولادین بر آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستادگی و مقاومت کردند.

امام جمعه آران و بیدگل با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌ی معظم شهدا برای شرکت در این مراسم، تاکید کرد: امروزه دشمن تلاش دارد تا با جنگ نرم به اسلام ضربه وارد کند، بنابراین مردم باید در تمام عرصه‌ها هوشیار باشند و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس، با مهارت و توانی که دارند با ابزار یزیدیان زمانه مقابله کنند.

به گزارش ایمنا، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرداری، اداره آموزش و پرورش، اتاق و بسیج اصناف، حوزه بسیج اداری و کارگری، حوزه بسیج خواهران کوثر و توسط حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پر ستاره» چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۰:۰۰ در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747103

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است