Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی طاهری  در گفت  و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو 2 سال است که در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و خدمت به جامعه ورزش استان و کشور فعالیت می کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو بیان کرد: بعد از کار کارشناسی که انجام دادیم و با توجه به اینکه در اصفهان نماینده در لیگ برتر نداشتیم تصمیم گرفتیم که تیم فوتسال بانوان را تشکیل دهیم و در لیگ برتر شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری اذعان کرد: بعد از انصراف دانشگاه آزاد دنبال امتیاز این تیم بودیم که این امر محقق نشد. مقدمات اولیه انجام شد و علاقه داشتیم کل تیم دانشگاه آزاد به مربیگری شهرزاد مظفر انتقال پیدا کند اما شهرزاد مظفر به دلایلی که بعدها معلوم شد به دلیل مربیگری در کویت بوده قادر به همکاری با ما نبودند.

وی خاطر نشان کرد: تیم سپیدرود تهران به دلیل اینکه مالک قبلی تعهدات خود را عملی نکرده بود و طی جلسه ای که با علی کفاشیان داشتم قرار شد که این تیم به نامی نو واگذار شود و با نام نامی نو ادامه دهد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو اظهار کرد: ظرفیت تیم با توجه با بازیکنان خوب و ملی پوش و جوانانی که کنارشان بازی می کنند خوب است و فکر می کنم یکی از مدعیان جدی قهرمانی هستیم.

طاهری گفت: تیمی که الان به اصفهان آمده است با حداقل بازیکن به اصفهان آمده است و می توانیم از ۴ بازیکن بزرگسال و ۴ بازیکن جوان اصفهانی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: باتوجه به این که سرمربی تیم نامی نو سرمربی تیم ملی زیر 20 سال است و با توجه به تأکید هایی که داشته ایم در ادامه کار از بازیکنان بومی اصفهان و آن هایی که در لیگ فعالیت نمی کنند استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو گفت: تأکید هیات مدیره باشگاه انجام مسئولیت اجتماعی است.

طاهری اذعان کرد: در سال گذشته تیم تنیس روی میز در لیگ برتر حاضر بود که به مقام قهرمانی رسید که در این رشته سه بازیکن ملی پوش داشتیم.

وی ادامه داد: امسال علاوه بر اینکه تیم تنیس روی میز را داریم سعی می کنیم در چند رشته تیمی و انفرادی عصای دست ورزش استان اصفهان شویم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو گفت: در بخش جانبازان و معلولین تیم بسکتبال با ویلچر در مسابقات لیگ برتر حاضر می شود. جانبازان و معلولین یک قشر بزرگ هستند که باید به این قشر در ورزش یک کمک ویژه شود.

طاهری بیان کرد: دوسال از عمر باشگاه نامی نو میگذرد و سعی کرده ایم خدمات خوبی در بحث ورزش در بخش آقایان و بانوان انجام دهیم.

انتهای پیام / س

وضعیت  فوتسال بانوان نامی نو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است

سمیعی با تصمیم فوریتی هیات مدیره جایگزین خطیر شد ولی ظاهرا تغییرات زیادی در پایان این فصل در استقلال انجام خواهد شد و هیچ فردی از مدیران فعلی در راس آبی‌ها ابقا نخواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فرشید هاشم سمیعی وکیل جوانی که توسط مصطفی آجورلو به استقلال آورده شد و چندی قبل علی خطیر را یک مدیر نخبه قلمداد کرده بود، حالا جانشین او شده و با حکم موقت در استقلال کار می‌کند. آنچه مسلم است هیات مدیره استقلال باز هم تغییر خواهد کرد و با دستور مالک جدید باشگاه، افراد جدیدی خواهند آمد که در قواره این باشگاه بزرگ باشند نه اینکه اولین تجربه مدیریت شان، هیأت مدیره استقلال باشد.

سمیعی که به نوعی معاون خطیر بود باید همراه با او از باشگاه می‌رفت، اما این کار را نکرد، همانطور که بعداز آجورلو هم سرجایش ماند تا توسط حجت کریمی کنار گذاشته شود.

سپس او توسز کانال های ناشناخته، به حمید سجادی وصل شد و در استقلال به هیات مدیر ارتقا یافت. باید پذیرفت همان‌طور که خطیر در استقلال ماندنی نشد، سمیعی هم خیلی در باشگاه استقلال ماندگار نخواهد بود. سمیعی با مصاحبه های زیاد ، چهره رسانه ای پیدا کرد و طوری حرف زد که کانال های هواداری استقلال می پسندند. او در پی محبوبیت، بارها به تیم رقیب تاخت و چهره یک مدیر علمی را نداشت و بیشتر به درد جدال‌های هواداری خورد.

کاملا مشخص است که استقلال تغییرات مدیریتی دیگری هم در راه دارد البته به خطیر هم ایراداتی وارد بود. شاید او باید هر طور شده با نکونام تعامل می‌کرد و شاید نکونام هم باید به سمت تعامل می‌رفت، اما به هر حال قابل پیش بینی بود که حداقل یکی از این دو نفر آخر فصل را نمی‌بیند. 

در کوتاه مدت نگاه‌ها به قهرمانی لیگ است، اما انتظار می‌رود مدیران هلدینگ خلیج فارس یک مدیرعامل قوی برای تیمشان انتخاب کنند کسی که با کادر فنی تعامل داشته باشد و اشتباهات مدیران قبلی استقلال را هم تکرار نکند. این فرد هر که باشد قطعاً فرشید سمیعی نیست.

دیگر خبرها

  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است