Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ دومین نشست بررسی موانع و راهکارهای بهبود زیرساخت در فاز دوم مسکن مهر رشت به ریاست مدیرکل دفترفنی،امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری گیلان برگزار شد.

در این نشست که با حضور نماینده انبوه سازان و مسئولان ادارات ذیربط برگزار شد، ساحره میرسیدی با بیان اینکه شاخص مسکن از مهم ترین ابزارهای شناخت ویژگی ها و ابعاد توسعه در هر جامعه ای به شمار می آید اظهار داشت: به کمک این شاخص می توان روند تحول و میزان موفقیت و تحقق سیاست های رفاهی را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پروژه مسکن مهر و اسکان تعداد بالایی از خانوار در این مجموعه اشاره کرد و افزود: حل مشکلات موجود در این بخش و توجه به زیرساخت های توسعه آن یک ضرورت است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری گیلان تصریح کرد: فاز دوم مسکن مهر رشت که توسط انبوه سازان احداث شده شامل 2840 واحد مسکونی است که 70 تا 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

میرسیدی تامین خدمات زیربنایی را مورد تاکید قرار داد و خواستار هدفمندی بیشتر در ارائه راهکارهای عملی برای تسریع و بهبود زیرساخت های تاسیساتی راه، آب و فاضلاب، برق و تلفن و نیز اتصال انشعاب های آن شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب جامعه مسکن مسکن مهر مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا

دکتر احمد نجاتیان در نشست تخصصی سلامت اجلاس ایران-آفریقا با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت ازجمله ایجاد ۱۶ هزار تخت بیمارستانی و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، شرکت‌های بیمارستان سازی و انجمن تخصصی مربوطه را یکی از ظرفیت‌های اساسی کشور برای صدور خدمات فنی و مهندسی در قالب ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دانست.

وی در ادامه تاب‌آوری را از مؤلفه‌های اصلی نظام سلامت ایران عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با ۶۰۰ هزار نیرو در شرایط و بحران‌های مختلف وظیفه تأمین، حفظ و ارتقای سلامت را به‌خوبی انجام داده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت، از برگزاری ۳۰ میلیون نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت در وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت‌های آموزشی ایران در حوزه سلامت توسط وزارت بهداشت و موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت (معتمد) قابل‌گسترش در قاره آفریقا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • ضرورت تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد جاذبه در آموزش و پرورش
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • ضرورت توسعه صنعت گوهرسنگ در ایران
  • ضرورت حل مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج/ آلایندگی پتروشیمی کردستان بررسی می‌شود
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور