Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا پ: این 8 گیاه آپارتمانی خواب آور است و اختلالات خواب را درمان می کنند.

یکی از ساده ترین روش های رفع بی خوابی شبانه و داشتن آرامش استفاده از گیاه خواب یا بهتر است بگوییم گل های آپارتمانی است که بخشی از خواص آنها خواب آور بودن است.

راه های بیشماری برای خوابیدن بهتر مثل خاموش کردن تلفن ، کولر ، تمیزی رختخواب و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. وجود دارد، اما نکته ی دیگری وجود دارد که خیلی با آن آشنا نیستید. به نوشته ی نمناک گذاشتن گل و گیاه در اتاق خواب برای داشتن خواب بهتر فوایدی مثل رطوبت هوا ، بهترشدن حال، بهبود کیفیت هوا و .... داد.گیاه خواب

1. گل مار : این گیاه مقداری بلند، سخت و محکم است و معمولا در داخل نگه داری می شود که نمونه های دیگر آن به عنوان گل زبان مادر شوهر می شناسند که به از بین رفتن نیتروژن کمک می کند.

2. پیچک :علاوه بر زیبایی، این گل بسیار سخت است و خیلی نیاز به مراقبت ندارد و هوا را از سمومی مانند :بنزن ، فرمالدئید پاک می کند.

3. گل آفتابگردان : اگر می خواهید به اتاق خوابتان یک مقدار رنگ بدهید،گل آفتابگردان گزینه ی خوبی است.این گل حدود 2 قدم رشد می کند و رنگ زیبایی دارد و همچنین نگه داری آن آسان است و به از بین رفتن آلرژی هم کمک می کند.

4. اسطوخودوس فرانسوی : اسطوخودوس رایحه خوبی دارد و برای ماساژ Massage درمانی مفید است و طبق گزارشات بدست آمده وقتی رایحه و بوی خوبی در فضا پیچیده باشد، 71 درصد خواب را راحتر می کند. اسطوخودوس، بو، نور و رنگ خوبی به میط می دهد.

5. زنبق (نیلوفر) صلح : این گیاه یکی دیگر از گیاه هایی است که داخل منزل نگه داری می شود و هوا را پاکسازی و گاز ها را بی اثر می کند و ضد آلرژی است و نیاز به مراقبت چندانی ندارد.به گزارش نمناک ، این گزینه بهترین انتخاب برای طراحی های مدرن منزل است و آب کمی هم می برد.

6. گل گریه انجیر:این گیاه برای منازلی که وسایلی مثل فرش دارند مناسب است چون آلرژی را قبل از اینکه روی وسایل بنشیند از بین می برد و تنفس را راحتر می کند.

گیاه خواب

7. گیاه همیشه بهار چینی : این گیاه بزرگ است و برگ های باریکی دارد. مراقبت از آن بسیار ساده است و در نور کم خوب رشد می کند.اگر دوست دارید اتاق خوابتان را تاریک نگه دارید، بهترین گزینه است.

8.سوگی (نوعی گیاه ژاپنی) :این گیاه در ماساژ درمانی بسیار معروف است و احساس آرامش را بالا می برد، درنتیجه بهترین گزینه برای اتاق خواب است.این گیاه تنوع بسیاری دارد و بنابر سلیقه می توانید برای اتاق خواب به کار ببرید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات تکان دهنده از حادثه تروریستی اهواز / تک تیرانداز از دستور فرمانده اش سرپیچی کرد +فیلم

صحنه وحشتناک درگیری مرد مسلح با پرنده فروش های اهواز زیر پل کارون + فیلم

چهره واقعی شیما قابل تحمل نبود!

عجیب ترین سنگ قبر با عکس سلفی یک دختر! + عکس

پیام قاتل ملکه زیبایی عراق او را لو داد + عکس و جزئیات

عزرائیل حریف رقیه خاتون نشد!

جاسوسانی که عکس قالیشویی «تورقوزآباد» را به اسرائیل فروختند! + فیلم و عکس

ازدواج پنهانی در اتاق مدیر / منیژه داخل شرکت به حجله رفت !

این ابر سمی در آسمان جولان می دهد! + عکس

ایران این تروریست ها را نقره داغ کرده است؟ + عکس

دار زدن مرد متاهل بخاطر دختر 14 ساله در تهران!

این مردان ایرانی بدبخت ترین انسان های روی زمین!

فیلم تکان دهنده از فروش عجیب سیب زمینی با 4 مشت خاک! + فیلم

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز زیبایی ماساژ Massage منزل خواب درمان گل اتاق خواب شبانه عکس ایران فیلم قتل تصاویر روزنامه زندگی مرد زیبایی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص گیاه رازیانه + فیلم

رازیانه یا بادیان گیاهی زمستانی است که از خانواده سبزیجاتی مانند کرفس و هویج وحشی است و مانند آن‌ها پیاز سفید رنگ با ساقه‌های بلند است. دانه رازیانه از لحاظ ظاهری شبیه به کرفس و از نظر طعم شبیه به شیرین بیان است. اصل این گیاه به کشورهای مدیترانه‌ای برمی‌گردد؛ اما به دلیل فراوان بودن خواص رازیانه امروزه در بسیاره از کشورهای جهان از جمله ایران مورد توجه قرار گرفته است. در طب سنتی ایران، از آن به عنوان گیاه ضدبلغم و صفرا یاد می‌شود چون رازیانه طبع گرم و خشکی دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دم‌کرده این گیاه مثل یک خواب‌آور قوی عمل می‌کند
  • خواص گیاه رازیانه + فیلم
  • زنان کمتر می‌خوابند و استرس بیشتری دارند
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ تلفن هوشمند چگونه چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟
  • حسین علایی: ۱۲۰ جنگنده پیشرفته برای مقابله با ایران به پرواز درآمدند اما .../در زمان حمله سپاه، فرمانده سنتکام در اتاق عملیات اسرائیل حضور داشت
  • موکت مناسب برای اتاق خواب شما چیست؟