Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا خباز در این نشست اظهار داشت: مدیران ارشد استان از اجرای سیاست های دولت الکترونیک هراسی نداشته باشند چرا که اجرای آن در وهله نخست برای رفاه حال خود آنان است که می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن نامه های خود را ارجاع دهند.

وی افزود: سردرگمی مردم در ادارات موجب نارصایتی آنان خواهد شد؛ بنابراین تسریع در روند رسیدگی به امور و پاسخگویی به درخواست های مردمی موجب جلب رضایت مردم می شود و دولت الکترونیک پل ارتباطی بین مردم و دولت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تسهیل و روان سازی فعالیت ها، کاهش مصرف کاغذ، صرفه جویی در زمان و هزینه ها از جمله نتایج مهم اجرای دولت الکترونیک است و از متولیان امر خواستارم روند شکل گیری امضای دیجیتال را هم تکمیل کنند تا به عنوان نمونه کامل الکترونیکی شدن برای دیگران به نمایش گذاشته شود.

رئیس شورای اداری استان در ادامه سخنان خود با بیان این که برخی مدیران هنوز شرایط جنگ اقتصادی را به درستی درک نکرده اند، افزود: آثار تخریبی جنگ اقتصادی به مراتب از جنگ نظامی بیشتر است چرا که در جنگ اقتصادی مردم ضعیف پایمال می شوند که دل انسان را به درد می آورد.

دکتر خباز با ابراز نارصایتی از شرایط موجود بازار، تاکید کرد: کنترل ما بر بازار باید افزایش یابد و مدیران استان با درک درست از شرایط واقعی جنگ اقتصادی در تمامی لحظات باید پاسخگوی درخواست های مردمی باشند.

وی تصریح کرد: دشمن با تمام توان و قدرت تمامیت جمهوری اسلامی را نشانه گرفته است البته یادآور می شوم ما شرایط سخت تر از این دوران را با موفقیت پشت سرگذاشته ایم بنابراین جای هیچگونه نگرانی نیست. وی افزود: صرفه جویی در زمان و امکانات اولین اقدام در جنگ اقتصادی است که با اجرای دولت الکترونیک امکان پذیر می شود بنابراین امیدوارم با تغییر نگرش ها تا دهه فجر امسال تمامی فعالیت های دستگاه های اجرایی از بستر دولت الکترونیک انجام شود.

استاندار خراسان شمالی هم چنین خطاب به مدیران استان گوشزد کرد: بنده اعتقادی به مدیر پروازی و در حال رفت و آمد ندارم بنابراین تمامی مدیران باید به همراه خانواده در محل خدمت خود اقامت داشته باشند.

دکتر خباز با بیان این که مدیرانی که نمی توانند این سیاست را اجرا کنند، هر چه سریعتر اعلام کنند تا به فکر افراد جایگزین باشیم، خطاب به معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار دستور داد: فهرست مدیرانی را که محل اقامت خود و خانواده شان با هم فرق دارد، اعلام کنید تا هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

در این نشست، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم با اشاره به این که باید مواظب سه جبهه اختلال، اختلاط و اختلاف از سوی دشمن باشیم، گفت: دشمنان با کمک اختلال آفرینان و مخلوط کردن بین حق و باطل به نفع خود، قصد از بین بردن وحدت ملت ایران را دارند.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: امروز باید ریشه های ایجاد مشکلات اقتصادی را در افرادی دید که گلوگاه های اقتصادی را به نفع خود اداره می کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری مرفهان بی درد هستند و این افراد درد مشکلات اقتصادی را درک نمی کنند.

وی ادامه داد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با بی توجهی به دنیا، ایثارگرانی به تمام معنا بودند که هدف آنان ایجاد امنیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برای ملت ایران بود، بنابراین اگر این مباحث دچار تزلزل شود در واقع تلاش های رزمندگان ما به هدر رفته است. وی تصریح کرد: استکبار جهانی امروز تمامیت انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است و ما باید در این دوران حساس جبهه های ایثارگران را با جبهه های ویژه خواران تمییز دهیم و اجازه ندهیم نورچشمی ها به جای رزمندگان و دلسوزان واقعی، سکان اداره کشور را به دست بگیرند.

بر اساس این گزارش در پایان این نشست از دستگاه های برتر در حوزه خدمات دولت الکترونیک و نیز دستگاه ها و مدیرانی که به امور ایثارگران بیشتر بها می دهند، تجلیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جنگ خانواده خراسان شمالی دولت الکترونیک شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای خطاب به اداره‌کل ورزش و جوانان، هیأت فوتبال استان و باشگاه صدرشیمی یزد برای اعلام آمادگی جهت حضور در رقابت‌های فصل پیش روی لیگ‌برتر فوتبال ساحلی کشور تا روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه مهلت داد.

باشگاه صدرشیمی به دلیل عدم توانایی تامین هزینه‌های تیمداری، سهمیه خود را به استانداری یزد واگذار کرده و استانداری نیز تاکنون نسبت به تعیین تکلیف این سهمیه اقدامی انجام نداده است.

صحبت‌هایی درخصوص انتقال این سهمیه از یزد به مهریز نیز انجام شده بود که تا الان نتیجه‌ای در بر نداشته است.

دیگر خبرها

  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است