Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ پیکر مطهر پاک سلیمان امیری از شهدای مدافع حرم که در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شده با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران، روحانیان، فرهنگیان، دانشگاهیان، رزمندگان دفاع مقدس، نیروی نظامی و انتطامی، سپاه پاسداران و بسیجیان از چهار راه شهید عسگریان تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیین شبی با شهید مدافع حرم شامگاه جمعه نیز در مسجد جواد الائمه با حضور اقشار مختلف شهروندان و ارادتمندان به نظام و انقلاب برگزار ‌شد.
شهید سلیمان امیری از جوانان تیپ فاطمیون بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) عازم سوریه شد و هفته گذشته به دست گروه های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهرستان دلیجان در هشت سال دوران دفاع مقدس 185 شهید و در جبهه مقاومت نیز 21 شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مراسم شبی با شهید مدافع حرم نیز شب گذشته با حضور مردم ولایتمدار دلیجان در مسجد جوادالائمه این شهرستان برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تشییع شهید مدافع حرم دلیجان ولایتمدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نراق چشم انتظار بهار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ شهرتاریخی نراق باجاذبه های تاریخی ،طبیعی وگردشگری بی نظیر آماده میزبانی از مسافران نوروزی و اسقبال از بهار است.

شهرداری نراق با کاشت گل های زینتی ، منظرآرایی بوستان‌ها ومیادین ونصب المان‌های نوروزی چهره ایی بهاری به این شهر زیبا بخشیده است.

سفر به شهرستان دلیجان بازدید از جاذبه های گردشگری نراق و اقامت در خانه های بومگردی این شهر تاریخی خاطره ایی به یادماندنی برای هرمسافری به ارمغان می آورد.

شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان با وسعت 70 کیلومتر در مسیر دلیجان به مشهد اردهال و کاشان واقع شده است

 

دیگر خبرها

  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در جیرفت
  • شهید امنیت در زادگاهش آرام گرفت
  • خداحافظ سرباز بلندبالای وطن
  • مراسم تشییع و تدفین مرزبان شهید در شهرستان جیرفت برگزار شد
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفند در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفندماه در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • نراق چشم انتظار بهار
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • محدودیت‌های جدید آمد و شد در آبادان