Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد واحد لاهیجان در اعتراض به تصویب لوایح مربوط به FATF ظهر امروز در این دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در اعتراض به تصویب لوایح مربوط به FATF ظهر امروز در این دانشگاه تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تجمع اعتراضی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شد ودانشجویان با حمل پلاکارهاد‌ها و دست نوشت‌هایی از نمایندگان مجلس، مسئولان و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستند که زیر بار این لوایح استعماری نروند.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با امضای طوماری اعتراض خود را به تصویب لوایح «FATF» نشان دادند. 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد لاهیجان بسیج دانشجویی اعتراض به تصویب FATF امضای طومار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دومین تیم دانشگاه آزاد اشکذر به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دور مقدماتی رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با موضوع «آیا دین گریزی بعضی از جوانان به علت ضعف اقتصادی است»با هدف تربیت عقلانیت و تقویت استدلال، تضارب آرا، ارتقای فرهنگ گفت‌وگو و بسط و گسترش مباحثه مستدل، اخلاقی، منطقی و افزایش نشاط علمی در محیط دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار و پس از ارزیابی داوران، تیم دانشجویی آزاد اندیشان ایساتیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به سرپرستی فاطمه رجبی پس از کسب امتیاز دو مرحله استانی، به مرحله کشوری این رویداد ملی راه یافت.

اعضای این تیم، فاطمه رجبی و فاطمه شیرمحمدی از دانشجویان کارشناسی ارشد مشاوره خانواده و حسین رجبی و محمد حسین باقیان از دانشجویان کارشناسی روانشناسی و عضو کانون فرهنگی معرفت رضوی و گردشگری و مردم شناسی اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر بودند که مقام نخست را کسب کردند و به مرحله کشوری راه یافتند. استاد مشاور و پشتیبان علمی این تیم بر عهده سید عباس میری اشکذری بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۰۰ دانشجوی اصفهان در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها»
  • راهیابی دومین تیم دانشگاه آزاد اشکذر به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی 
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد ابهر موفق‌ترین کانون استان زنجان شد
  • تصویب شش پردیس علم و فناوری از سوی هیئت امنای دانشگاه تهران
  • تصویب راه اندازی شش پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران/ واحد پردیس علم و فناوری در شهرستان خواف راه‌اندازی می‌شود
  • تصویب شش پردیس علم و فناوری در آخرین جلسه هیات امنای دانشگاه تهران در اسفند ۱۴۰۲
  • تجمع دانشجویان در اعتراض به سرکوب دستمزد کارگران +تصاویر
  • برپایی تجمع دانشجویان در مقابل وزارت کار در اعتراض به سرکوب دستمزد کارگران +تصاویر
  • تجمع اعتراض آمیز دانشجویان به سرکوب حداقل دستمزد کارگری