Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری ظهر شنبه در مراسم تجلیل از بسیجیان شهرستان دشتی ضمن تسلیت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز تسلیت عرض کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران تاکنون به هیچ کشوری حمله نکرده ولی در مقابل تهاجم دشمنان دفاع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دفاع مقدس را به خاطر ارزشها گرامی می داریم، افزود: ازخودگذشتگی، فداکاری، ایثار، اتحاد، وحدت، همدلی و غیره ارزشهایی است که در دفاع مقدس بدست آوردیم.

نادری با تاکید بر اینکه ارزشهای دفاع مقدس به نسل آینده برای امنیت کشور انتقال داده شود، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس علی رغم همه کمک های دشمنان به رژیم بعثی ولی ایران اسلامی با ایمان به خدا، پیروی از رهبری و حضور نیروهای مردمی با روحیه بسیجی به پیروزی رسیدند.

فرماندار دشتی اضافه کرد: امروز در جنگ بسیار گسترده ای قرار داریم و دشمن درصدد ایجاد جنگ روانی است و ما در این جنگ به عواملی که در دوران دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم نیازمند هستیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان تلاش دارند مردم را نسبت به نظام و مسئولین بی اعتماد کند و در همین راستا متاسفانه تبلیغات دشمنان در برخی از افراد  اثر گذاشته است.

نادری با بیان اینکه دشمنان جنگ نرم ایجاد کرده اند، گفت: وظیفه همه است در مقابل حرکت دشمن ورود و نسل جوان را آگاه کنند.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی باید با روحیه جهادی، بسیجی به صورت شبانه روزی تلاش کنیم.

کد خبر 4415732

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی فرماندار دشتی بوشهر ماه محرم هفته دفاع مقدس کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد عاشورا رژه نیروهای مسلح حمله تروریستی اهواز مراسم عزاداری شیراز سانحه تصادف دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز