Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم در گزارشی به چگونگی حضور سران قوا در نشست‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخته است. ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ سیاسی مجلس و دولت ایران سیاست ایران نظرات

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان بازوی مشورتی قوای سه‌گانه، غالبا در روزهای شنبه دو هفته یک بار در محل این مجمع و با حضور تمامی اعضا و نیز رؤسای سه قوه اعم از رئیس‌جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه‌قضائیه به ریاست آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی برگزار می‌شود، در این میان، طبق بررسی‌‌هایی که توسط خبرگزاری تسنیم در این گزارش انجام شده است، سران قوا و نیز برخی چهره‌های مطرح سیاسی در این جلسات غیبت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین جلسه مجمع تشخیص در ساختمان جدید با غیبت دوباره روحانی و لاریجانی و حضور احمدی‌نژاد + عکستشکیل جلسه مجمع تشخیص مصلحت بعد از 2 ماه/ عدم حضور سران قوا + عکسبرگزاری جلسه مجمع تشخیص بدون حضور روحانی و با ریاست موحدی کرمانی

در جدول تحقیقی زیر به میزان و تعداد حضور سران سه قوه در نشست‌های مجمع تشخیص مصلحت نظان پرداخته شده است:

ردیف تاریخ جلسهحاضرانغایبان1-اول مهر 96علی لاریجانی و آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانیحجت‌الاسلام حسن روحانی2-15 مهر 96___سران سه قوه3-29 مهر 96آیت‌الله آملی‌لاریجانی علی لاریجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی4-4 آبان 96علی لاریجانیآیت‌الله آملی‌لاریجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی5-13 آبان 96علی لاریجانیآیت‌الله آملی‌لاریجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی6-4 آذر 96علی لاریجانیآیت‌الله آملی‌لاریجانی و حجت‌الاسلان حسن روحانی7-18 آذر 96____8-دوم دی 96____9-16 دی 96____10-30 دی 96_سران سه قوه11-14 بهمن 96_سران سه قوه12-پنجم اسفند 96 سران سه قوه13-19 اسفند 96 سران سه قوه14-26 اسفند 96____15-اول اردیبهشت 97_سران سه قوه16-هشتم اردیبهشت 97علی لاریجانیآیت‌الله آملی‌لاریجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی17-22 اردیبهشت 97____18-دوم تیر 97_سران سه قوه19-16 تیر 97علی لاریجانیآیت‌الله آملی‌لاریجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی20-30 تیر 97علی لاریجانیآیت‌الله آملی‌لاریجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی21-13 مرداد 97_سران سه قوه22-27 مرداد 97____23-24 شهریور 97علی لاریجانیآیت‌الله آملی‌لاریجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی24-7 مهر 97(آخرین نشست تا این لحظه)_سران سه قوه

همان‌طور که از فراوانی جدول بالا پیداست، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در حدود یک سال و نیم گذشته در هیچ‌کدام از جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور نداشته و از این تعداد نیز علی لاریجانی رئیس مجلس با حضور در 8 جلسه، در جلسات بیشتری حضور یافته و همین‌طور آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه هم، به طور متوسط فقط در 2 جلسه و آن هم در سال گذشته در نشست‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور یافته و در سال 97 نیز هیچ حضوری در این نشست‌ها نداشته است.

 

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(مهر 96)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(15 مهر 96)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(29 مهر 96)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(4 آبان 96)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(13 آبان 96)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(4 آذر 96)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(30 دی 96)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(14 بهمن 96)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(5 اسفند 96)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(19 اسفند 96)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(اول اردیبهشت 97)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام( هشتم اردیبهشت 97)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(2 تیر 97)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(16 تیر 97)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(30 تیر 97)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(13 مرداد 97)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(24 شهریور 97)

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام(7 مهر 97)

انتهای پیام/

R1011202/P1360/S1,15,1412/CT7 واژه های کاربردی مرتبط مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، تیره روزی های الاتحاد در این فصل از مسابقات ادامه دارد و پس از اینکه آنها چند روز پیش دیدار نیمه نهایی جام حدفی را به الهلال واگذار کردند، جمعه شب نیز مقابل یک تیم قعر جدولی تن به شکست دادند.

در دیداری از هفته سی ام مسابقات لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال ابهاء که در رده هفدهم جدول هجده تیمی قرار داشت، موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد قهرمان فصل گذشته عربستان عبور کرده و یک پله در جدول صعود کند.

به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال الاتحاد، پس از شکست خفت بار مقابل تیم قعرجدولی ابهاء، از حضور در نشست خبری پس از این دیدار خودداری کرد.

طبق قوانین کمیته برگزاری مسابقات، این مربی به دلیل عدم حضور در نشست خبری، مشمول جریمه های کمیته انضباطی و اخلاقی خواهد شد.

هواداران الاتحاد در فضای مجازی رفتار مربی تیمشان را رد کرده و اعلام کردند که او باید توضیح دهد که علت این باخت تحقیرآمیز مقابل تیمی که برای بقا می جنگد، چه چیزی بوده است.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • نشست سران سازمان همکاری اسلامی آغاز شد
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • نشست سران‌ سازمان همکاری اسلامی آغاز شد
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی با حضور امیرعبداللهیان
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • توصیه مهم آیت‌الله جوادی‌آملی به روحانیون کاروان‌های حج
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • «مصلحت» در شبکه دو