Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، مسعود بارزانی رهبر اقلیم کردستان عراق طی دیدار با « برهم صالح » نامزد اتحادیه میهنی کردستان بر حق مسلم همه مردم کردستان در مورد پست ریاست جمهوری این کشور تاکید کرد.

متن پیام بارزانی در مورد انتخاب نامزد مردم کردستان برای انتخاب رئیس جمهوری عراق:

بە نام خداوند بخشنده مهربان

امروز جمعه ٢٨-٩- ٢٠١٨، آقای دکتر برهم احمد صالح در مورد گفت وگو راجع بە پست ریاست جمهوری بە دیدار ما آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن ابراز احترام برای آقای دکتر برهم، پست ریاست جمهوری حق سیاسی مردم کردستان است و تنها حق یک شخص و حزب سیاسی نیست. موضوعی است کە همە اقلیت‌های عراق بە همراه مردم کردستان در آن دخیل هستند.

بە نظرما بهتر بود کە همە طرف های کردستان در مورد یک نامزد بە توافق می‌رسیدند، اما برادران اتحادیه میهنی بە طور یکطرفه نامزد خود را تعیین کردە و در پی آن طرف های دیگر کردستانی و پارت دموکرات کردستان نیز نامزد خود برای این پست را تعیین کردند.

اکنون نیز برای حل این موضوع لازم است راهکار تعیین نامزد ریاست جمهوری باز هم از سوی احزاب کردستانی باشد و رأی اکثریت مردم کردستان مد نظر باشد.

همچنین بە نظر ما بهتر است کە برای تعیین شخصی برای ریاست جمهوری بە رأی فراکسیون‌های کردستانی در بغداد مراجعه شود و هر کدام از آقایان رأی اکثریت نمایندگان را کسب نماید، بە عنوان نامزد کردستان برای ریاست جمهوری عراق نامزد شود و از همە احزاب می‌خواهم رأی اکثریت فراکسیون‌های کردستانی در بغداد را محترم بشمارند.

انتهای پیام/

178 / 159 عراق بارزانی کردستان برهم احمد صالح فراکسیون‌های

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عراق بارزانی کردستان فراکسیون های

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران

امتداد-  شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران با هدف ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موفق به دریافت « تاییدیه دانش بنیان نوآور » از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شرکت پارس تکنولوژی سداد تاییدیه دانش بنیان نوآور را برای دو محصول “چاپگر لیزری” و “سامانه ژنراتور خورشیدی” توسط کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کسب کرده است. 

گفتنی است «نوآور» دومین سطح از تاییدیه های شرکت‌های دانش بنیان از سه سطح آن است که این شرکت موفق به دریافت آن شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • تایید عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان عراق | واکنش فوری عراق به وقوع انفجارهای شدید در این کشور
  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات