Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

با عدم‌ تایید مدرک کارشناسی عمران سیدمهدی هاشمی که سه سال رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور و چهار سال نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون عمران مجلس بوده، از سوی دانشگاه امام‌حسین، وزیر راه و شهرسازی طی نامه‌ای به معاون خود دستور داد تا پروانه اشتغال به کار مهندسی وی لغو شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، متن نامه وزیر راه و شهرسازی به معاون مسکن و ساختمان وزارتخانه بدین شرح است:

با سلام

با توجه به مدرک پیوست باید خیلی متاسف بود که کسی که سه سال رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بوده و چهارسال نمایندگی مردم تهران را برعهده داشته و رئیس کمیسیو عمران مجلس شورای اسلامی بوده، دانشنامه جعلی ارایه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع رسماً از سوی دانشگاه امام حسین (ع) که دانشنامه ارایه شده به آن منتسب است طی شماره ۴۶۷۵۲ مورخ ۱۳۹۴.۶.۳۱ به ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اعلام شده است. مجددا این موضوع از سوی سرپرست حراست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از همان دانشگاه استعلام می‌شود. مدیرکل امور آموزشی آن دانشگاه طی نامه شماره ۹۲۰۶۹ مورخ ۱۳۹۷.۶.۲۴ ضمن تایید نامه پیشین مجددا اعلام داشته که مدرک نامبرده در رشته کارشناسی عمران-عمران موردتایید نمی باشد.

البته انتخاب ایشان در سال ۱۳۸۸ نیز با تردیدهای جدی همراه و اقدام غیرقانونی دولت پیشین در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران مشهود بود. همین تردید و مداخله در انتخابات هیات عمومی سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان سال ۱۳۸۹ برای به کرسی نشاندن ایشان از سوی دولت در آن مقطع نیز زبان زد مهندسان بود. اکنون این شرمندگی را در پیشگاه مهندسان و ملت شریف ایران چگونه می‌توان اعلام نمود.

به هر روی، اصل حق دسترسی شهروندان به اطلاعات حکم می کند که این موضوع افشا و به اطلاع عموم برسد.

البته بدین حد نباید اکتفا کرد. پروانه اشتغال به کار مهندسی وی با توجه به اعلام جعلی بودن آن از سوی دانشگاه ذیربط باید لغو گردد. هم چنین، وی باید کلیه مبالغ و منافع مادی که بدون حق از این راه کسب نموده است را به سازمان بازگرداند. مراتب را به سازمان تهران و شورای مرکزی ابلاغ کنید.

به امید گسترش راستی و درستی در حاکمیت و جامعه و گسترش حرفه ورزی اخلاقی و مهندسی خلاقانه در کشور با همت و یاری مردم عزیز و مهندسان راست کردار و با دانش ایران.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: عباس آخوندی نظام مهندسی سیدمهدی هاشمی جعل مدرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!

به گزارش همشهری آنلاین، در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.
این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته و دکترخالد عراقی رئیس دانشگاه کراچی که اعطاکننده این مدرک بوده، طبق قوانین پاکستان، همزمان عهده‌دار معاونت هیأت امنای دانشگاه نیز بوده است.

جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید:

طرح ادعاهای بی‌اساس علیه دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی

کد خبر 847330 منبع: ایران برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!