Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان  در پیامی به سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان نوشت : با نهایت تاسف و تأثر اقدام تروریستی عوامل استکبار جهانی در حمله به مردم بی‌دفاع و شهادت جمعی از همکاران و مردم عزیزمان در اهواز، یک بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران و مدعیان دروغگو و فریبکار و منفعت طلب را که دم از حقوق بشر می‌زنند ، آشکار  و لکه ننگین تازه‌ای بر چهره سیاه آن‌ها متبلور ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام تاکید شده است : دشمنان اسلام بدانند فرهنگ شهادت در گوشت و پوست این مردم با جوهره خون حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) عجین شده و با این گونه حرکات کوردلانه کوچک‌ترین تاثیری در عقاید و باورهایشان نداشته، عقب‌نشینی نخواهند کرد.

در پایان این پیام آمده است : اینجانب ضمن ابراز همدردی و همراهی با خانواده شهدا که در عملیات تروریستی 31 شهریور، در میعادگاه وحدت، استقامت و پایداری نمایش قدرت لاینفک مردم و نظام در مراسم رژه صورت گرفت ، تسلیت عرض کرده و از خداوند قادر متعال برای آن عزیزان سفر کرده همنشینی با اولیاءالله و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای بازمانگان صبری جزیل و اجری جمیل توام با عزت و سعادت خواهانم.

روز 31 شهریورماه سال جاری چند نفر از عوامل تروریستی وابسته به استکبار جهانی با حمله به رژه نیروهای مسلح در اهواز باعث شهادت جمعی از مردم بی‌دفاع کشورمان از جمله محمدطاها اقدامی شهید 4 ساله اصفهانی شدند. اقدام تروریستی31 شهریور

انتهای پیام/م

اهواز ، لکه ننگین تازه‌ای بر چهره سیاه دشمنان ملت ایران متبلور ساخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه حادثه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها

بابک اسحاقی خبرنگار ایران اینترنشنال از حزن و اندوه حاکم در سرزمین‌های اشغالی ابراز ناراحتی می‌کند و می‌گوید: به دلیل حملات حزب الله، در اسرائیل عیدی نداریم و مرزهای جنوبی و شمالی در روزهای آغازین عید پسح آرام نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است