Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - 5 مهاجمی که در دوران شفر از استقلال جدا شدند در این فصل مجموعا 10 گل زدند و 7 پاس گل دادند. در حالی که خریدهای تهاجمی شفر تا به حال روی هم رفته فقط روی 2 گل تاثیرگذار بودند. 

به گزارش وبسایت نود، در پایان هفته هشتم، استقلال با هفت مسابقه(یک بازی عقب افتاده) یکی از ضعیف‌ترین خط حمله‌های لیگ را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در این هفت هفته فقط 5 گل زده است. یعنی به جز دو تیم قعرنشین سپیدرود و نفت مسجدسلیمان هیچ تیم دیگری از استقلال کمتر گل نزده است. این تعداد گل را هم شاگردان شفر در دو مسابقه مقابل تراکتورسازی و ذوب‌آهن زدند. در نتیجه استقلال در 5 تا از هفت مسابقه‌اش اصلا گل نزده است. که از این حیث هم فقط همان دو تیم قعرجدولی آماری ضعیف‌تر از استقلال دارند. اتفاقی که نوک پیکان انتقادات را به سمت مردان تهاجمی تیم شفر برده است. مرتضی تبریزی در شش مسابقه فقط یک گل زده، روح‌الله باقری در هفت مسابقه فقط یک پاس گل داده، الهیار صیادمنش در 76 دقیقه و ال‌حاجی‌گرو هم در 190 دقیقه هیچ گلی نزدند. در حالی که از زمان ورود شفر به استقلال، این سرمربی پنج مهاجم تیمش را از دست داد و این 5 پنج مهاجم آماری به مراتب بهتر از بازیکنان فعلی‌اش دارند.

مقایسه مهاجمان از دست رفته و جذب شده استقلال در دوران شفر (آمار بر اساس لیگ + جام حذفی این فصل)

علی قربانی: مهاجمی که بین هواداران روی سکو هم خیلی محبوب نبود، در این سه مسابقه‌ای که از استقلال جدا شد، 3 پاس گل داد و 2 گل زد! این آمار فوق‌العاده قربانی در حالی به ثبت رسید که یک نیمه در جام حذفی و فقط 102 دقیقه در لیگ بازی کرده است.

سجاد شهباززاده: سپاهان ابتدای فصل سراغ مهاجمی رفت که خیلی‌ها فوتبال او را تمام شده می‌دانستند. ولی شهباززاده با سه گلی در این فصل برای تیم قلعه‌نویی زد، جواب انتقادات را داد.

مامه تیام: تنها مهاجمی که با رضایت کامل شفر جدا نشد و پول بیشترین تاثیر را در انتقالش از استقلال داشت هم در این فصل عملکردی حسرت برانگیز برای سرمربی استقلال به جای گذاشت. تیام در سه مسابقه رسمی که پیراهن عجمان را به تن کرد یک گل زد و 2 پاس گل داد.

بهنام برزای: احتمالا شفر بابت از دست دادن تنها بازیکنی که حسرت نمی‌خورد، همین بهنام برزای است. برزای در 5 مسابقه این فصل هیچ گلی نزده و هیچ پاس گلی نداده است. 

حسن بیت‌سعید: مهاجم فولاد در هفت مسابقه این فصل، 1 گل زد و 2 پاس گل داد. بیت‌سعید در برد پرگل جام حذفی فولاد هم دو گل زده بود. البته بیت‌سعید در همان نیم‌فصل دوم سال قبل که از استقلال جدا شده بود با 4 گل و 2 پاس‌گل در فولاد کیفیت بالایش را به رخ کشیده بود.

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران سجاد شهباززاده مرتضی تبریزی بهنام برزای علی قربانی حسن بیت سعید الهیار صیادمنش الحاجی گرو مامه تیام روح الله باقری جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

به نقل از ایرنا جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899237

دیگر خبرها

  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کرد
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت