Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، اکبر عبداللهی مسئول سرپرستی تامین درمان بسیجیان استان البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت : بسیج و بسیجیان به عنوان شجرۀ طیبه و ولی نعمتان نظام و کشور نهادی است که مردمی ترین و با ارزش ترین نیروی عصر حاضر به شمار     می آید.  به یمن وجود این شجره طیبه، نور عشق و ایثار و تدین و ولایتمداری در تمام میهن اسلامی تبلور یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : حضور موثر بسیجیان در عرصه های مختلف سازندگی، فرهنگی، امنیتی و دفاعی به منظور رفع مشکلات نظام مقدس جمهوری اسلامی، یکی از محوری ترین عوامل توانمندی کشور در مقابله با چالش ها و تهدیدات به شمار می آید. چهار دهه عمر پر برکت انقلاب اسلامی بهترین مصداق نمایش میدانی حضور بدون چشم داشت و همه جانبه، توام با اخلاص و عشق به اسلام، نظام و ولایت بسیجیان در تمامی عرصه های فوق می باشد.

مسئول سرپرستی تامین درمان بسیجیان استان البرز افزود : حوادث پر التهاب ماه های اخیر ضرورت بسیج همگانی ملت برای مقابله با تحریم ها و عوامل تهدیدزای دشمن را ایجاب می کند. در چنین شرایطی سازمان بسیج مستضعفین با برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت سعی در خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه در نقاط محروم و حاشیه شهرها را دارد. در این رزمایش گروه های جهادی اقدام به ارائه خدمات پزشکی، کشاورزی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی و ... به مردم این مناطق می نمایند. بنیاد تعاون بسیج نیز در جهت هم افزایی با سایر بخش های بسیج به مؤسسات و شرکت های تابعه حضور کارا و اثربخش در این همایش را در قالب طرح کرامت ابلاغ نموده است.

عبداللهی تصریح کرد : حال با توجه به مأموریت مؤسسه تأمین درمان بسیجیان مبنی بر ارائه خدمات درمانی، این مؤسسه در نظر دارد با استفاده از ظرفیت مراکز درمانی در اختیار و تجربیات گذشته در اعزام و برگزاری اردوهای جهادی، حضوری پررنگ در این رزمایش داشته باشد. بنابراین با توجه به اهمیت موضوع دستورالعمل ذیل در جهت هماهنگی و یکپارچگی فعالیت ها و برنامه های مؤسسه در این رزمایش تهیه و تدوین شده است. امید است   سرپرستی های استانی با مطالعه و اجرای دقیق مفاد این دستورالعمل بتوانند مؤسسه را در جهت اجرای مأموریت های محوله کمک نمایند و در میدان عمل، اقدام به خدمت رسانی صادقانه به مناطق محروم و حاشیه شهرهای استان خود نمایند.

وی افزود : این طرح مشتمل بر 2 برنامه ارائه خدمات بهداشتی درمانی با تخفیف ویژه در مراکز درمانی و برگزاری اردوهای جهادی جهت خدمت رسانی به مردم مستقر در مناطق محروم و حاشیه شهرها در قالب طرح کرامت می باشد.  لذا اجرای کارا و اثربخش 2 برنامه مربوطه گامی مهم جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری و ایفای نقش مؤثر در شرایط حساس کنونی بردارند.

وی گفت : در طرح برگزاری اردوهای جهادی جهت خدمت رسانی به مردم مستقر در مناطق محروم و حاشیه شهرها در قالب طرح کرامت تعداد 6 تیم دندانپزشکی عمومی و تخصصی تحت عنوان گروه جهادی حضرت فاطمه الزهراء(س) و  با حمایت درمانگاه دندانپزشکی تخصصی الزهراء(س) به سه محله از محلات 17 گانه طرح کرامت بنام محله های کوی بهار (تپه قشلاق ) محمد شهر ، سید جمال الدین شهرستان نظرآباد و ملک آباد و مهدی آباد شهرستان ساوجبلاغ  اعزام و تعداد 400 نفر خدمت دندانپزشکی ، برگزاری کلاس های آموزش بهداشت و دهان و دندان با سرفصل های نحوه صحیح استفاده از مسواک ، نحوه استفاده صحیح از نخ دندان ، مراقبت از دندان های شیری، مراقبت از لثه  برای 115 نفر و تجویز داروی رایگان به تعداد 65 نفر انجام گردید.

مسئول سرپرستی تامین درمان بسیجیان استان البرز در پایان خاطر نشان کرد : در طرح برنامه ارائه خدمات بهداشتی درمانی با تخفیف ویژه در مرکز درمانی دندانپزشکی الزهراء(س) ضمن نصب اعلامیه های تبلیغاتی در سطح 17 نقطه از مناطق شناسایی شده طرح کرامت نیز تعداد 278 نفر خدمت دندانپزشکی و تعداد 152 نفر خدمت تشخیصی در بخش رادیولوژی انجام گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، وفانژاد افزود: یکی از این‌گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی است که درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.
 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند. 
حجت الاسلام حرمت کیش مسئول کاروان‌های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

دیگر خبرها

  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان