Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ بگفته سعید انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین؛ برنامه تلویزیونی «انعکاس» سعی می‌کند با نگاه دقیق و منصفانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، موضوعات پیشنهادی مردم، مشکلات و معضلات مناطق مختلف استان را کارشناسانه بررسی کند و در نهایت با پاسخگویی مدیران اجرایی استان و ارائه راهکار‌های مناسب برای کاهش معضلات و مشکلات اجتماعی، گام‌های موثری بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انبارلویی خاطرنشان کرد:  این برنامه با بخش‌های مختلفی شامل نریشن و تصویر، تلفن و گزارش مردمی، کارشناسی موضوع و جوابیه مدیران اجرایی استان، نظر‌های مردم را منعکس و خواسته هایشان را پیگیری می‌کند.

برنامه تلویزیونی «انعکاس» به تهیه کنندگی مرتضی آجوربندی چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/

پخش برنامه تلویزیونی «انعکاس» از شبکه قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید فیلم اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان عسلویه اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان عسلویه، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: برپایی چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار ۶۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه، ضروری و کارگشایی و ۱۹ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین ۱۰ بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، بیش از ۵۰ مورد درخواست اشتغال پیگیری و دستور لازم صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6088473

دیگر خبرها

  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است