Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@09:32:06 GMT

مشکل توزیع سیلندر گاز مایع در بوشهر برطرف شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۶۶۱۳

مشکل توزیع سیلندر گاز مایع در بوشهر برطرف شد

بوشهر-ایرنا-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در پی کمبود سیلندر گاز مایع خانگی در 48 ساعت گذشته با تلاش این سازمان، همکاری نیروی انتظامی و انجمن صنفی کارفرمایان گاز مایع این مشکل در استان برطرف شد.

به گزارش ایرنا، سیدحسین حسینی محمدی عصر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: طبق آخرین گزارش رسیده از انجمن صنفی کارفرمایان گاز مایع تاکنون 350 تن گاز مایع معادل 15 کامیون وارد استان و در اختیار مراکز توزیع قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همچنین 15 کامیون دیگر از پالایشگاه‌های آبادان و ماهشهر بارگیری شده و به این ترتیب کمبود سیلندر گاز مایع در استان بوشهر برطرف می شود .
حسینی محمدی گفت: نیاز سالانه استان بوشهر به انواع سیلندر گاز مایع خانگی بیش از 60 هزار تن است که بطور عمده از پالایشگاه های آبادان و ماهشهر تامین می‌شود.
7212/6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گاز مايع سيلندر پالايشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۲۰ کیلومتر از مسیر رامشیر به ماهشهر در حال چهارخطه شدن است که در صورت تزریق به موقع اعتبارات ۱۰ کیلومتر از مسیر تا پایان سال چهارخطه می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحمان بهرامی با اشاره به اینکه محور رامشیر به ماهشهر یکی از محورهای مهم حمل کالا و بار از بندر ماهشهر به مرکز کشور است، بیان کرد: محور رامشیر به ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که عملیات چهارخطه شدن ۲۰ کیلومتر از آن در قالب ۲ قطعه ۱۰ کیلومتری در دست انجام است.

وی افزود: در صورت تخصیص اعتبار تا انتهای سال جاری حداقل ۱۰ کیلومتر از این محور پرتردد به بهره برداری می رسد.

بهرامی با بیان اینکه چهارخطه کردن محور رامشیر - ماهشهر یک پروژه ملی است، عنوان کرد: افزایش ایمنی، کاهش حوادث جاده ای، کاهش مدت زمان سفر و تسهیل تردد در محور از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای محور رامشیر _ ماهشهر با تلاش و پیگیری های انجام شده از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم به مبلغ یک هزار میلیارد ریال منعقد شده که اکنون در حال اجرا است.

بهرامی در ادامه گفت: محور رامشیر _ ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که ۷.۵ کیلومتر از این مسیر در سال های گذشته چهار خطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • با ۲٫۵ ساعت انتظار، الماس خودتان را بسازید
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • دانشمندان تنها در ۱۵۰ دقیقه الماس ساختند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی