Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:38:00 GMT

لیگ یک/ ربیعی و اراکی به صدر رسیدند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۶۶۹۳

لیگ یک/ ربیعی و اراکی به صدر رسیدند

تیم آلومینیوم اراک در ششمین دیدار خود در لیگ دسته اول موفق شد به تساوی ارزشمندی در کرج دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته ششم لیگ دسته اول، عصر امروز در شهر کرج، دو تیم اکسین البرز و آلمینیوم اراک به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه دادند.


تیم اراکی در نیمه اول موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل که حکم صدرنشینی آلمینیوم را حداقل برای مدت زمان کوتاهی امضا می کرد در دقیقه 28 توسط علی خسرونژاد برای آنها به ثمر رسید و در نهایت اکسینی ها موفق به جبران گلی که پذیرفتند نشدند تا 45 دقیقه ابتدایی به سود تیم مهمان به پایان برسد.


اما در نیمه دوم شاگردان فراز کمالوند تلاش خود را بیشتر کردند تا شاید بتوانند دروازه حریف را باز کنند و در نهایت این بازی خانگی را به حریف ندهند و این اتفاق هم در نهایت افتاد و آنها توانستند تنها گل بازی را جواب دهند. یک حمله از سوی یاران اکسین در دقیقه 58 در محوطه جریمه یک پنالتی برای آنها داشت و در نهایت یاسر فیضی توانست این توپ را به گل تبدیل کند.


با برگزاری این دیدار هر دو تیم آلومینیوم اراک و اکسین البرز به صورت موقتی در رده های اول و دوم قرار گرفتند تا باقی بازی های هفته ششم لیگ دسته اول برگزار شود.

 

دسته یک آلومینیوم اراک اکسین البرز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک آلومینیوم اراک اکسین البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد

ترکیب دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در دیدار جام حذفی از ساعت 18.15 امروز جمعه 7 اردیبهشت‌ماهدر ورزشگاه امام‌خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

سیدمجتبی حسینی تیم آلومینیوم اراک را در این بازی با ترکیب احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهانکهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی راهی میدان کرده است.

در سوی دیکر میدان اوسمار سرخ پوشان پایتخت را باترکیب مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیروس رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، امیررضا رفیعی، محمد خدابنده لو، گئورگی ولسیانی، عبدالکریم حسن فضل الله، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر  وارد بازی خواهد نمود.

براساس اعلام کمیته داوران در این بازی امیر عرب‌براقی، داوری این بازی را برعهده دارد و هادی طوسی و علی احمدی به عنوان دو کمک داور بازی وی را در این رقابت یاری می دهند، همچنین داور چهارم بازی نیز کیوان علی‌محمدی انتخاب شده است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / رفیعی اوسمار را تا پنالتی‌ها برد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / تیم بی‌دروازه‌بان، سر بزنگاه وا داد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟