Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان بر ضرورت توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تأکید کرد و گفت: توانمندی مددجویان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید شهاب‌الدین چاوشی بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان اظهار داشت: با توانمندسازی مددجویان زمینه اشتغال پایدار برای این قشر فراهم شده و سبب می‌شود این مددجویان از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان باید توانمندسازی مددجویان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد تصریح کرد: این نهاد می‌تواند با توانمند کردن مددجویان سالانه تعدادی را از چرخه حمایتی خارج کرده و وارد بازار کار کند و از این طریق به خودکفا شدن آنان کمک کند.

استاندار سمنان برگزاری کلاس‌های آموزشی و مهارتی را یکی از راهکارهای توانمند سازی مددجویان عنوان‌کرد و افزود: اگر مددجویان مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را فرابگیرند می‌توانند با استفاده از حرفه و مهارت برای خود شغل ایجاد کرده و متکی به خود شود.

چاوشی با اشاره به وجود واحدهای صنعتی مختلف در استان سمنان گفت: می‌توان از این ظرفیت برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان بهره گرفت.

اختصاص 73 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد فرصت‌های شغلی مددجویان سمنانی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان نیز در این دیدار گفت: توانمندسازی مددجویان این نهاد در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و سالانه تعدادی از مددجویان از چرخه حمایتی خارج می‌شوند.

سید جواد رضوی با اشاره به برنامه‌های این نهاد حمایتی برای ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان افزود: 73 میلیارد تومان اعتبار با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی مددجویان کمیته امداد استان سمنان در نظر گرفته شده است.

وی سهم کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از تسهیلات اشتغال روستایی را 52 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: سهم این نهاد حمایتی نسبت به سایر دستگاه‌ها در بخش تسهیلات اشتغال روستایی بالاتر بوده است.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۴۴ هزار خانوار در اوج مناعت طبع و عزت شایسته تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که در این راستا تلاش می‌کنیم تا در بخشها و حوزه‌های مختلف در حد وسع و توان کمک حال و یاریگر این خانواده‌ها باشیم.

وی افزود: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

حسین نژاد بیان: کرد پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغالزایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول امسال به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین نژاد از منتخب مردم مشگین شهر در مجلس به خاطر نگاه ویژه به رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم مجلس حامی محرومان و نیازمندان بوده و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748132

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی