Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی که به ساحل یا کنار رودخانه ایی می رویم برخی سنگ های زیبا و قشنگ ساحلی را به عنوان یادگاری از سفر خود جمع آوری می کنیم. هنگامی که از سفر به منزل می رویم آن سنگ ها را که یاگاری از سفر ما هستند به دوستان و نزدیکان خود نشان می دهیم. شما می توانید سنگ های زیبایی که جمع آوری نموده اید را در دکوراسیون منزل خود کاربردی نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سنگهای زیبا و ظریف با شکل های گرد و طبیعی می تواند زینت بخش دکوراسیون منزل ما باشند. میتوانید آن ها را در تزئین حمام، اتاق خواب، حیاط خلوط یا تراس و یا هر مکان دیگری استفاده نمایید. از مزایای استفاده از سنگ های رودخانه ایی در دکوراسیون این است که شما مجبور نیستید برای تهیه آن ها هزینه پرداخت کنید و این سنگ ها نیاز به تعمیر ندارند. در این مقاله شما را با ایده هایی جالب برای استفاده از سنگ های رودخانه ایی در دکوراسیون آشنا می کنیم.

ساخت پادری با سنگ های زیبای رودخانه ایی


بر روی لاستیک پادری سنگ ها را بچینید. و پادری جالبی با بافت سنگ درست کنید. بدین ترتیب در زمستان یخ ها و برف هایی که از کفش شما ذوب می شود از لابلای سنگ ها پایین می رود و کفش تمیز می ماند.

درست کردن پادری ارزان قیمت با سنگ


بر روی تکه ایی موکت یا پادری قدیمی که دیگر قابل استفاده نیست سنگ های روخانه ایی د راندازه های مختلف را بسبانید و یک پاردی خاص و متفاوت درست کنید. این پادر ی برای مکان هایی که نیاز نیست مدت زمان طولانی روی آن بایستید مناسب است. مثلا این پادری برای جلوی سینک ظرفشویی آشپزخانه مناسب نیست ولی برای جلو حمام بسیار مناسب می باشد.

سنگ های کوچک رودخانه ایی در دکوراسیون داخلی


با استفاده از سنگ های رودخانه ایی و سنگ های زیبایی که در رنگ های مختلف در دسترس دارید می توانید قسمتی از دیوار خود را پوشش دهید و با هزینه ی بسیار کم بافتی متفاوت بر دیوار ایجاد نمایید.

تزئین گلدان با سنگ


همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید می توان به وسیله ی این سنگ های زیبا گلدان گل را زیبا نمود. تنها کافیست با دقت و حوصله این سنگ ها را بر دیواره گلدان به شکلی منظم بچسبانید.

طراحی دکوراسیون حمام به وسیله ی دیوار سنگ چین


دیوار های سنگ چین شده در دکوراسیون داخلی طرفدار زیادی دارد. شما نیز می توانید با هزینه بسیار ناچیز این تکنیک را در نقاط مختلف منزل خود از جمله قاب آینه در حمام استفاده نمایید.

دکوراسیون شومینه با قلوه سنگ


با استفاده از سنگ های بزرگتر می توانید دیوار ویلا یا منزل خود را تزئین نمایید. در این تکنیک نحوه چیدمان سنگ ها در کنار یکدیگر اهمیت زیادی در زیبایی دیوار دارد.


زیر لیوانی و زیر بشقابی سنگی


به وسیله ی این سنگ های زیبا می توانید زیر لیوانی و زیر بشقابی های جالبی برای آشپزخانه خود درست کنید. تنها کافیست کمی خلاقیت در چیدمان سنگ های رودخانه ایی کنار یکدیگر داشته باشید.

ساخت پایه آباژور سنگی


به وسیله سنگ هایی در ابعاد بزرگتر میتوانید پایه آباژور سنگی درست کنید و نمادی از طبیعت را در منزل خود داشته باشد.


درست کردن جاشمعی دیواری با سنگ


با صرف کمی دقت و ظرافت در کار جاشمعی های زیبایی با استفاده از سنگ های رنگارنگ درست کرد. جاشمعی های خاص و منحصر بفردی که مخصوص منزل خودتان است.

کفپوش حیاط با سنگ های ریز رودخانه ایی


سنگ ریزه های کوچک رودخانه ایی برای پوشاندن کف حساط خلوت یا حیاط کاربرد فراوانی دارند. بهتر است قسمت هایی از کف را به وسیله ی سیمان جهت عبور و مرور راحت تر سیمان کنید و بقیه ی فضا را با سنگ ها بپوشانید تا جلوه ی زیبایی داشته باشد و قدم زدن در حیاط آسان تر باشد.


تزئینات سنگی زیبا در بالکن


کفپوش سنگی حمام فضای باز


برای منزل هایی که رد حیاط خود و در فضای باز حمام دارند توصیه می کنیم کف حمام خود را به وسیله سنگ های رودخانه ایی بپوشانند. به این ترتیب آب از بالای سنگها پایین می رود و پاها تمیز می ماند.


منبع: سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون سنگ رودخانه پادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به انگیزه برگزاری فستیوال کوچه

به گزارش جام جم - حدود دو سال بیش از طرف دبیر برگزاری شب شعر کوچه مسعود عرب زاده دعوت شدم آن مراسم دومین شب شعر عاشورایی « *کوچه*» که با همکاری کانون محصولات فرهنگی و هنری آستان قدس رضوی و همکاری انتشارات قلمداران جنوب برگزار شده بود . آن مراسم با صفا دور از هر تجمل با حضور اندیشمندان و شاعران در کمال سادگی ، صمیمیت در راستای گسترش فرهنگ عاشورایی برگزار گردید، شور و شوق جوانان و مردم فهیم بوشهر در آن برنامه دیدنی بود،و همه مشتاقانه اهمیت این ایده را تحسین گفتند .

در آن برنامه دبیر برگزاری آقای مسعود عرب زاده عنوان نمود که این ایده در سال ۹۴ جز ایده های اجرایی ایشان بوده و رشته های مختلف در بر داشت که همان سال به رشته تحریر در آمده است لیکن اخیرا در فضای مجازی و رسانه های محلی تیری بنام «فستیوال کوچه » توجه اینجانب جلب کرد با همه احترامی که به برگزاری این مراسم و موسیقی محلی خود دارم لذا برخورد واجب دانستم تا نکاتی را متذکر شوم .

کاش برای بهتر برگزاری و رعایت حریم ها و ارزش و قداست این هنر زیبا ،مسئولیت برگزاری این نوع مراسم را به آقای مسعود عرب زاده سپرده می شد که اولا ایده این نوع مراسمات از آن او و حق ایشان بود ،،، دوم اینکه در این مورد و برگزاری چنین مراسماتی ایشان صاحب نظر و دارای مهارت و تجربه است پوشش های خبری و مستندات گواه بر این مدعاست.

دیگر سخن اینکه در هنر هیچگاه نباید به دنبال مسائل ظاهر همچون ثروت و ستاره شدن و معروفیت گام نهاد چرا که قداست هنر جریحه دار می شود ، هنر در جایگاه خود بارزترین تجلی گاه ، معنویت و هویت متعالی انسان است بنابراین برگزاری این نوع مراسمات باید به صاحبان سپرده شود.

دیگر خبرها

  • خانه دیواری شماره 2 ؛ قبلا معماری خانه ها چقدر دلچسب تر و خلاقانه تر بود! (+تصاویر)
  • روشی خلاقانه برای تیز کردن چاقو با کمک باتری قلمی ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • (ویدیو) طرز تهیه کباب کوبیده مرغ و گوشت به روش خلاقانه و خاص
  • یک روش خلاقانه و ساده برای تعمیر مغزی شیر آب (فیلم)
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟‌ | تصمیمات تاثیرگذار پرسپولیس - پیکان
  • انواع هدیه نوروزی با بسته‌بندی‌ خلاقانه و جذاب با ارسال فوری
  • طرز تهیه کباب کوبیده مرغ و گوشت به روش خلاقانه و خاص (فیلم)
  • (ویدئو) ویدئو خلاقانه کوین دى‌بروینه هافبک منچستر سیتى
  • به انگیزه برگزاری فستیوال کوچه
  • اگر لوله PVC آب سوراخ شد، با این روش ساده و خلاقانه تعمیرش کنید (فیلم)