Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده انتشارات سوره مهر در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اعلام این خبر گفت: با توجه به فعالیت انتشارات سوره مهر در حوزه ترجمه و عرضه آثار فاخر به زبان‌های انگلیسی و عربی و سایر زبان ها، ما امسال نمایشگاه کتاب فرانکفورت را فرصت مناسبی دیدیم تا به صورت مستقل شرکت کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

محمدعلی شادزاد افزود: ولی متاسفانه با وجود برنامه ریزی‌های چند ماه گذشته، هفته پیش سفارات آلمان به ما اعلام کرد هدف ما از سفر محرز نشده در حالی که ما هم کارت غرفه داریم و هم بنده به عنوان سفیر بخش تجاری نمایشگاه انتخاب شده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نمایشگاه کتاب فرانکفورت نمایشگاهی در سطح بین المللی است و ما مذاکراتمان را از مدت‌ها قبل از نمایشگاه نهایی کرده بودیم، ولی به خاطر صادر نکردن روادید در کار ما ناشران و کشور‌های دیگر خدشه وارد می‌شود.

نمایندگان نشر ایران از سال ۱۳۷۷ در نمایشگاه کتاب فرانکفورت حضور دارند و چند سالی است که غرفه‌ای، تحت عنوان غرفه ملی در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پاسخ سفارت آلمان ناشران ایرانی فرانکفورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

کد خبر 6092665

دیگر خبرها

  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد