Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن وحدتی پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت در کانون‌های مساجد استان، گفت: این طرح در 900 کانون فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان اجرا شد.

وی با اشاره به فعالیت 500 پایگاه اوقات فراغت به صورت ویژه در مساجد استان، اظهار کرد: 60 هزار نوجوان و جوان گیلانی در کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول فرهنگی، با بیان اینکه دو کلاس قرآن و احکام در همه کانون‌ها دایر و مابقی کلاس‌ها متناسب با نیاز منطقه برگزار شد، خاطرنشان کرد: چهار هزار مربی در پایگاه‌های اوقات فراغت مساجد آموزش‌های لازم را به اعضا ارائه دادند.

سرپرست کانون های مساجد گیلان عنوان کرد: 60 درصد کلاس‌های تابستانی در مساجد شهری و 40 درصد در مساجد روستایی دایر شده است.

وحدتی پور از برگزاری مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت کانو‌ن‌های مساجد استان خبر داد و افزود: اختتامیه اوقات فراغت کانون‌های مساجد دوشنبه، 16 مهر با حضور مسئولان و اعضای کانون در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این مراسم از برترین‌های طرح اوقات فراغت شامل کانون‌های فرهنگی و هنری و ائمه جماعات و اعضای کانون و کتابداران تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  عباسی ،  مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا با اعلام این خبر گفت:  در هفته سلامت تلاش شد با اجرای برنامه‌های متنوع، فرهنگ سالم زیستن را آموزش دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی