Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@09:03:56 GMT

فرانسه از سفر گردشگرانش به ایران حمایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۸۰۷۶

فرانسه از سفر گردشگرانش به ایران حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری تقریب،  «ژان باتیست لوموآن» در جریان این بازدید در خصوص تعاملات گردشگری بین ایران و فرانسه گفت: فرانسه همواره از سفر گردشگران فرانسوی به ایران و توسعه گردشگری این کشور حمایت کرده است. 

ژان باتیست لوموآن ضمن خرسندی از حضور ایران در این نمایشگاه گفت: من ایران را دوست دارم و تاکنون دوبار از ایران دیدن کردم اما هر چند حضور من در ایران کاری بوده اما از ظرفیت بالای گردشگری این کشور آگاهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در تایید قابلیت ایران در پذیرش گردشگران خارجی اضافه کرد: ایران حداقل ظرفیت پذیرش چندین برابر گردشگر فعلی را در هر سال دارد.

لوموآن در جریان حضور خود که آن را نمایش دوستی با ایران تفسیر کرد، از تعدادی از شرکت های حاضر در پاویون کشورمان نیز دیدن کرد.

در این بازدید نمایندگان کشورمان در پاویون ایران، در پاسخ به سوالات وزیر مشاور در امور خارجه فرانسه آماری از تعداد حضور فرانسویان در ایران و میزان حضور شرکت های ایرانی در این کشور ارائه دادند.

مسعود دهقانی نماینده گردشگری ایران در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد که بازدید وزیر مشاور در امور خارجه فرانسه از پاویون ایران مهم است در برنامه اولیه او بازدید از پاویون جمهوری اسلامی ایران پیش بینی نشده بود و با وجود اینکه به لحاظ پروتکل و تشریفاتی هیچ یک از همتایان وی در پاویون ایران حضور نداشتند اما وی در پاسخ به دعوت ما در این پاویون حاضر شد و از همین رو با توجه به مواضع اخیر فرانسه و کشورهای اروپایی در رد سیاست های آمریکا در منزوی کردن ایران که به ویژه در نشست سران کشورهای عضو شورای امنیت شاهد آن بودیم، این حضور از جهات متعددی بسیار مهم است.

چهلمین نمایشگاه جهانی گردشگری فرانسه موسوم به تاپ رزا که مهم ترین نمایشگاه گردشگری فرانسه و یکی از معتبرترین نمایشگاه های گردشگری جهان است،  از روز سه شنبه کارخود را آغاز و تا روز جمعه در شهر پاریس ادامه داشت. در این دوره نیز ایران به همت کانون اتومبیلرانی و جهانگردی ایران توانست در این دوره از نمایشگاه با ۱۵ شرکت گردشگری حضور یابد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از رونمایی دو سکوی زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مصطفی فلاح، امروز_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت _ در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴-تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌سازی این نمایشگاه برای مازندران اظهار کرد: در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال نگاه بر این است در توسعه زیرساخت‌ها توسعه سکوها و افزایش ضریب نفوذ ارکان سکوها در بخش‌های مختلف جهش‌گونه باشد.

وی افزود: ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در توسعه زیرساخت‌ها با سیاست‌های کلان توسعه‌یافته، دسترسی به پهن باندها را سبب شده است.

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: با شناسایی و توسعه زنجیره ارزش‌ها در مازندران به دنبال پررنگ‌ کردن فعالان اقتصادی در حلقه‌های زنجیره ارزش و نقش آنها در اقتصاد دیجیتال هستیم.

فلاح از رونمایی دو سکو در حوزه گردشگری و مرکبات در این نمایشگاه خبر داد و مطرح کرد: سکوی «هفت گالری» برای حوزه صنایع‌دستی و ارکان تأمین‌کننده صنایع‌دستی و معرفی محصولات رونمایی شده و سکوی«ایران تراول»در حوزه طراحی سفر بود که با همکاری اداره کل فناوری تامین مالی شده است.

وی تاکید کرد: این سکو ها با تمرکز بر زنجیره ارزش نقش خود را در ضریب نفوذ دیجیتال و افزایش دسترسی‌ها به منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی، تولید و رونمایی شده است.

کد خبر 749322

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران