Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در جلسه امروز دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت امنا و رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با اعضای هیأت علمی دانشگاه دمشق در محورهایی ازجمله تجزیه سوریه، محور مقاومت، تبادلات علمی و دانشگاهی، بحث و گفتگو شد.

در ادامه این جلسه دکتر ولایتی در پاسخ به سؤال یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه دمشق مبنی بر تجزیه سوریه و حضور مستشاری ایران در این کشور، اظهار کرد: همه کشورها این موضوع را می‌دانند که ایران نقش تعیین‌کننده‌ای را در منطقه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: شرق و غرب سوریه یکی است و جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که دولت سوریه حامی حضور ایران در این کشور باشد، در سوریه خواهد ماند تا استقلال سوریه به‌طور کامل تضمین شود.

مشاور رهبر معظم انقلاب درامور بین الملل تصریح کرد: جبهه مقاومت اجازه نخواهد داد یک وجب از خاک سوریه جدا شود. این موضوع آمریکایی‌ها را عصبانی کرده و به همین دلیل است که آنها همواره می‌گویند که ایران باید از منطقه بیرون برود. از سوی جبهه مقاومت به آمریکایی‌ها هشدار می‌دهیم تا خسارت‌شان بیشتر نشده سوریه و شرق فرات را ترک کنند و آنها قطعا با سرافکندگی از منطقه خارج خواهند شد.

دکتر ولایتی افزود: ترامپ خواهد رفت اما سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی بر جای خواهند ماند؛ همچنین امیدواریم که کشور لیبی از شرّ شیاطین استکبار خلاص شود و امیدواریم دست سعودی‌ها و صهیونیست‌ها از سر مردم یمن کنده شود و مردم یمن به آزادی برسند.

وی در پایان گفت: سرنوشت کل کشورهای منطقه به یکدیگر وابسته است و هدف دشمنان این است کشورهای منطقه را از یکدیگر جدا کنند اما این خواب آشفته آنها هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.

انتهای پیام/

108 / 156 دکتر ولایتی سوریه آمریکا جبهه مقاومت شرق فرات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دکتر ولایتی سوریه آمریکا جبهه مقاومت شرق فرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ ویرانگر در غزه

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه از خسارت ۳۳ میلیارد دلاری وارد شده به این باریکه در نتیجه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد.

به گزارش ایسنا، «اسماعیل الثوابته» مدیر دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه به الجزیره گفت: رژیم اشغالگر بیش از ۱۵ بخش اشتغال در غزه را هدف قرار داده است.

این مقام غزه اعلام کرد: ۹۵ درصد از مؤسسات اقتصادی در غزه به دلیل حملات اسرائیل از کار افتاده‌اند.

وی همچنین افزود: خسارات مستقیم اولیه جنگ در نوار غزه بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار بوده است.

الثوابته ادامه داد: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در نوار غزه در طول سه ماه اول جنگ شغل خود را از دست دادند.

وی همچنین گفت: از کشورهای سراسر جهان و سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم که از کارگران نوار غزه حمایت مستقیم کنند.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به‌ویژه شمال غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ ویرانگر در غزه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران
  • مجتهدی حال فلسفی‌اش از قال فلسفی‌اش بیشتر بود
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است