Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم مس نوین کرمان به برتری دست یابد تا اولین سه امتیاز خود را در این دوره از مسابقات کسب کند.
این دیدار از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، در ورزشگاه سردار جنگل رشت ، در یک هوای ابری و در حضور حدود 500 تماشاگر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان این دیدار، تیم فوتبال داماش گیلان در نیمه اول بازی بهتری را نسبت به حریف خود ارائه داد اما هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا نیمه اول این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد اما در نیمه دوم تیم فوتبال داماش با حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط بیشتری یافت و در دقیقه 77 علی آل کثیر بازیکن این تیم موفق شد تنها گل این بازی را به ثمر برساند تا تیم داماش برنده این دیدار باشد.
قضاوت این مسابقه را که از گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم برگزار شد، شهاب محمدی با کمک های حسن باجان و سید محمدرضا طبری بر عهده داشتند و احمد آخوندجانی به عنوان داور چهارم و ایرج امین فر نیز به عنوان ناظر گروه داوری در این دیدار حضور داشتند.
تیم فوتبال دماش گیلان با این پیروزی ، از دو بازی خود چهار امتیاز کسب کرد و در مکان پنجم جدول رده بندی گروه اول این دوره از رقابت ها قرار گرفت.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، 26 تیم حضور دارند که در دو گروه با هم به صورت دوره ای و رفت و برگشت به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم و برنده تیم های دوم نیز به لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 باشگاه های کشور جدول داماش گیلان رقابت های لیگ فوتبال اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری فوق العاده حساس از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی عربستان، تیم های الهلال و الاتحاد در الکلاسیکو این کشور و در استادیوم الجوهرة به مصاف هم می روند.
 
الهلال که پس از شکست برابر العین و حذف از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اکنون تمام تمرکز خود را روی مسابقات داخلی گذاشته است، به دنبال پیروزی در این مسابقه و صعود به بازی فینال است.

برای این مسابقه، ژسوس باز هم به یاسین بونو اعتماد کرده است. جای خالی این سنگربان مراکشی در بازی رفت برابر العین حس می شد و حالا او یک بار دیگر از ابتدا برای تیمش به میدان رفته است.

در خط دفاعی و همچون همیشه، کالیدو کولیبالی بازیکن سنگالی در کنار علی البلیهی مدافع پر سر و صدای الهلال زوج خط دفاعی را تشکیل داده اند. علاوه بر این دو بازیکن، سعود عبدالحمید به همراه یاسر الشهرانی مدافعان راست و چپ الهلال هستند.

الهلال برای این مسابقه باز هم در مرکز میدان به استفاده از دو هافبک خارجی خود تکیه کرده است. میلینکوویچ ساویچ صربستانی که یکی از مهره های غیرقابل جانشین تیمش به شمار می‌رود، در کنار هم تیمی پرتغالی اش یعنی روبن نوس به میدان می‌روند.

ژسوس برای این بازی و به دلیل مصدومیت و غیبت سالم الدوسری، تصمیم گرفته تا از ناصر الدوسری استفاده کند. مالکوم و میشائیل وینگرهای الهلال هستند و الکساندر میتروویچ پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، به ترکیب اصلی بازگشته است.

دیگر خبرها

  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است