Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز امشب در مسجد جامع خاتم الانبیا پردیسان برگزار و از مقام شامخ این شهیدان تجلیل شد.

تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم شهدا را روشنفکران واقعی جامعه دانست و گفت: زمان شناسی و ایفای نقش برای نجات جامعه مهمترین درس شهدا به ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: تضمین ادامه ارزش‌های انقلاب در گرو همین روحیه است و به همین دلیل است که دشمنان تلاش می کنند این روحیه انقلابی را سست کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: نمونه این تلاش آن است که به دانشجو و طلبه القا می‌کنند که کار شما فقط درس خواندن است، در حالی که در نگاه رهبری، انقلابی اندیشیدن و انقلابی عمل کردن وظیفه این قشر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: برخی می‌خواهند چنین القا کنند که هر کس دارای اندیشه انقلابی است بدون برنامه‌ریزی حرکت می کند در حالیکه نگاه به ظرفیت موجود، آینده و برنامه ریزی در ذات اندیشه انقلابی است که همراه با احساس مسئولیت است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: این نوع نگاه امروز می‌تواند کارها را به سرانجام برساند.

وی با اشاره به اینکه تمام ترفندهای دشمن را برای اخلال در جامعه می‌شناسیم گفت: رهبر معظم انقلاب چند سال قبل هشدار دادند که دشمن می‌خواهد با سوء استفاده از کاستی‌های اقتصادی کشور در جامعه اخلال ایجاد کند.

تولیت آستان قدس رضوی  تأکید کرد: به فرموده رهبری تنها راه جلوگیری از این مسئله اجرای اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند برای حل مشکلات اقتصادی باید راهکارهای اقتصادی پیدا کرد نه راهکار های سیاسی و راه برون رفت از مشکلات مذاکره نیست بلکه اقتصاد مقاومتی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به توطئه های مختلف دشمنان در دهه اول دوم و سوم انقلاب اشاره کرد و گفت :در تمام این توطئه ها، خانه جنگ، ترور و تحریم اراده مردم برتری یافت و توطئه‌ها خنثی شد.

وی افزود: دشمنان می خواهند انتقام خنثی کردن همه توطئه ها را از مردم اهواز و خوزستان بگیرند اما مردم دشمنان را می‌شناسند و در مقابل تهدیدات میدان را خالی نمی‌کنند

 حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بار دیگر شهیدان را روشنفکران واقعی جامعه توصیف و تاکید کرد: روشنفکر کسی نیست که دل در گرو فرهنگ غرب و شرق داشته باشد و برای رفع مشکلات نگاهش به دست بیگانه باشد
 وی با اشاره به اینکه امروز در مقابل فتنه های مختلف بویژه جنگ اقتصادی و رسانه ای قرار داریم گفت :خون شهدای اهواز و مدافعان حرم باعث بیداری و بصیرت مردم و مبارزه با جاهلیت مدرن شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با برشمردن تفاوت های جاهلیت مدرن و قدیم گفت :علم و فناوری، تجهیز به امپراتوری رسانه ای ،داشتن پشتوانه قدرت و شهرت، ثروت و نفوذ از ویژگی های جاهلیت مدرن است

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اندیشه انقلابی اقتصاد مقاومت حادثه تروریست اهواز پردیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است