Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تعمیرات بر روی کانال آبرسانی ام الدبس به تعویق افتاده است و به تبع آن مردم در شهرهای آبادان و خرمشهر با بحث کمبود آب مواجه نیستند.

مهرداد قنواتی در خصوص بحث کاهش آب در شهرهای آبادان و خرمشهر اظهار کرد: سازمان آب و برق خوزستان اعلام کرده بود که قرار است تعمیراتی را بر روی کانال آبرسانی ام الدبس انجام دهد، اما این موضوع به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعمیرات بر روی کانال آبرسانی ام الدبس به معنای قطعی کامل آب در شهرهای آبادان و خرمشهر نیست و در این زمینه مردم شهرهای آبادان و خرمشهر فقط با کاهش دبی آب مواجه خواهند شد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: در صورت انجام تعمیرات مورد نظر، مردم در شهرهای آبادان و خرمشهر حدود 4 روز با کاهش آب مواجه می‌شدند که البته بر اساس اعلام سازمان آب و برق خوزستان این تعمیرات به تعویق افتاده است.

قنواتی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که یکی از خطوط انتقال آب به تعمیرات نیاز دارد، با بحث کمبود آب مواجه خواهیم شد زیرا بخشی از تولید کاهش پیدا می‌کند و در این زمینه نیاز است تا در زمان تعمیرات مردم نسبت  در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 آب خوزستان طرح آبرسانی غدیر آب آبادان و خرمشهر اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در مرحله اول آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن شرکت کنندگانی از سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان شرکت کردند.
سید نادر موسوی افزود: در این آزمون ۱۱۰ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۶۹ خانم و ۴۱ نفر آقا بودند.
او ادامه داد: افرادی که در این مرحله کتبی امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند در مرحله شفاهی این آزمون شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • جوی ناپایدار در اروند
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • بارش باران در اروند