Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@08:17:59 GMT

نشست رونمایی، نقد و بررسی کتاب «فرهنگ اتصال»

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۹۲۶۵

نشست رونمایی، نقد و بررسی کتاب «فرهنگ اتصال»

به گزارش ایکنا، مهر نوشت: نشست رونمایی، نقد و بررسی کتاب «فرهنگ اتصال: تاریخ انتقادی رسانه های اجتماعی» با حضور حسین حسنی(مترجم کتاب)، محمدحسین ساعی(رئیس دانشکده ارتباطات صدا و سیما)، محمد خندان(عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) و مجید سلیمانی ساسانی (مدیر گروه مطالعات رسانه) برگزار می گردد.

کتاب «فرهنگ اتصال» این ادعا را مطرح می‌کند که طی یک دهه گذشته، زندگی شخصی و حرفه ای آن ها به تدریج با پلتفرم های شبکه های اجتماعی انباشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلتفرم‌هایی همانند فیسبوک، یوتیوب ، ویکی پدیا و بسیاری از رسانه های دیگر به افراد امکان می دهد که از طریق به اشتراک گذاری محتوای ارتباطی و ابزار خویشتن، ساختن مسیرهای شغلی و لذت بردن از زندگی های اجتماعی آنلاین [با دیگران] اتصال برقرار کنند . در واقع ، حضور گسترده پلتفرم ها افراد را بر می انگیزد تا بسیاری از فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و حرفه ای خود را به این محیط های آنلاین منتقل کنند.

همچنین، این نشست چهارشنبه ۱۱ مهرماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ درسرای شهید آوینی پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی به آدرس انتهای خیابان سمیه نرسیده به حافظ، حوزه هنری، برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت آشکارساز نوری پرسرعت با مواد ۲بعدی در دانشگاه تهران

دانشمند ایرانی دانشگاه تهران با استفاده از مواد ۲بعدی، آشکارسازهای نوری اتصال عمودی پهن باند را برای نخستین بار در دنیا ساخته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یاسر عبدی؛ دانشمند ایرانی دانشگاه تهران با استفاده از مواد دو بعدی، آشکارسازهای نوری اتصال عمودی پهن باند را برای نخستین بار در دنیا ساخته است.

این دانشمند ایرانی دانشگاه تهران در این طرح با استفاده از مواد دو بعدی مانند پروسکایت‌های دو بعدی امکان اتصال عمودی الکتریکی بین سیلیکون و این مواد دو بعدی مورد بررسی قرار داد تا از این اتصال الکتریکی برای ساخت آشکارساز نوری پهن باند استفاده شود.

ظرفیت صدور ضمانت‌نامه برای دانش‌بنیان‌ها 10 همت افزایش یافت

به گفته وی، این کار برای نخستین بار در دنیا مطرح می‌شود و با توجه به تجربیاتی که در گذشته در ساخت آشکارسازهای نوری داشته‌ایم، امکان ساخت آنها را پیدا کرده‌ایم.

همچنین اثرات ساختارهای دو بعدی و اثر اندازه پنجره نوری آشکارساز در پاسخ زمانی آشکارسازها در دست بررسی است. با کاهش مساحت ناحیه فعال آشکارساز نوری، می‌توانیم سرعت پاسخ را افزایش دهیم. یکی از اهداف این پروژه، بررسی اثر مساحت ناحیه فعال در کارکرد آشکارساز نوری بر پایه پیوند ناهمگون مواد دوبعدی با سیلیکون بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • ساخت آشکارساز نوری پرسرعت با مواد ۲بعدی در دانشگاه تهران
  • به سینمای تازه‌ای نیاز داریم / باید امنیت پلتفرم ها بیشتر شود
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • بلاتکلیفی توزیع آنلاین دارو‌های بدون نسخه
  • بررسی و نقد «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت»
  • رسانه‌های اجتماعی در گسترش ترویج کتاب موفق عمل کردند
  • پلتفرم دانش بنیان حوزه ساختمان در شیراز رونمایی می‌شود