Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@06:29:45 GMT

باید جهادی و برنامه محور کار کنیم

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۹۳۰۰

باید جهادی و برنامه محور کار کنیم

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر پرهیز از روزمرگی افزود: در شرایطی که مردم در طول ۴۰ سال از پیروزی انقلاب با اهدا شهدا و تحمل سختی ها، نظام را از گردنه های سخت عبور دادند باید جهادی و برنامه محور کار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،  میرشمس مومنی زاده، فرماندار رشت عصر امروز(۷ مهر) در دیداربا کارکنان بخش خمام  با بیان اینکه مسئولیت ها یک امانت در دست ماست گفت: باید با سعی و تلاش و بهبود شاخص ها در همه حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و به ویژه عمرانی به وظایف خود بهتر از گذشته عمل کرده و این امانت را به خدمتگزار بعد انتقال دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر پرهیز از روزمرگی افزود: در شرایطی که مردم در طول ۴۰ سال از پیروزی انقلاب با اهدا شهدا و تحمل سختی ها، نظام را از گردنه های سخت عبور دادند باید جهادی و برنامه محور کار کنیم.
مومنی زاده خواستار نگاهی تحول گرا و توسعه گرا در انجام امور اداری شد و گفت : باید نتایج این تحول در زندگی مردم دیده شود.
وی اقتصاد را اولویت نخست دولت در شرایط کنونی دانست و افزود: مردم از لحاظ معیشتی دچار مشکلاتی هستند و باید با حمایت از تولید، صنعت و کشاورزی که  از ارکان مهم اقتصادی در شهرستان رشت است بتوانیم تحولی مثبت به سود مردم رقم زنیم.
فرماندار شهرستان رشت در ادامه با اشاره به ظرفیت های بخش خمام خواستار انجام وظایف در سایه تعامل، همگرایی و هم افزایی شد تا منجر به برکاتی تحول آفرین در زندگی مردم شود.
وی به جاده خمام به خشکبیجار اشاره کرد وگفت: این جاده از نقاط حادثه خیز بوده و باید در کنار کمربندی این شهر با توجه به ترانزیت بودن جاده و موقعیت استراتژیک شهر در اولویت باشد.
مومنی زاده با تاکید بر شناسایی نیازها و مشکلات این بخش گفت: نمی توان تمام این مشکلات را پاسخ گفت اما باید در جهت رفع آن تلاش کرد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس وزیر بهداشت حادثه تروریستی اهواز اهواز مشکلات اقتصادی شیراز مجلس اینفوگرافی آیت الله مکارم شیرازی نماز جمعه فعالیت جهادی برنامه محوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور