Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پدر محمدطا‌ها اقدامی شهید ۴ ساله واقعه تروریستی اهواز، به جوان گفت: غیر از محمدطا‌ها که شهید شد من یک دختر به نام مبینا دارم. خانواده من برای دیدن رژه رفته بودند که تروریست‌ها از پشت جایگاه به سوی مردم تیراندازی می‌کنند، همسرم محمدطا‌ها را در آغوش می‌گیرد تا جان بچه را حفظ کند.

گلوله از پای همسرم رد می‌شود و به شکم محمدطا‌ها اصابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک گلوله دیگر هم مستقیم به پای محمدطا‌ها می‌خورد. طا‌ها که فریاد می‌زند یکی از همکاران ارتشی محمدطا‌ها را در آغوش می‌گیرد و به آن نیروی سپاه که عکسش هم منتشر شد می‌سپارد و آن برادر سپاهی هم محمدطا‌ها را به بیمارستان می‌رساند. دخترم مبینا همان دختری است که در عکس‌ها مانتوی قرمز به تن دارد و آن سرباز ایشان را از محل حادثه Incident به جای امن منتقل می‌کند و همسرم را هم که مجروح شده بود دو سرباز نیروی انتظامی از محل دور می‌کنند و یکی از بچه‌های سپاه ایشان را از محل حادثه به بیمارستان می‌رساند.

وی افزود: وقتی پسرم محمدطا‌ها تیر می‌خورد، دخترم مبینا باروسری خود پای تیر خورده برادر کوچکش را می‌بندد تا جلوی خونریزی را بگیرد. البته قبل از اینکه همکاران ارتشی، دخترم را از حادثه دور کنند، دخترم هم مجروح می‌شود و یک گلوله از کنارپیشانی و گلوله دیگر ازکنار کتفش رد می‌شود و او به‌صورت سطحی مجروح می‌شود که آن سرباز شجاع ارتش وقتی وضعیت دخترم را می‌بیند او را از مهلکه نجات می‌دهد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعتراف قاتل تاره فارس ملکه زیبایی عراق + عکس و جزئیات

باز شدن در هواپیمای تهران، ایلام هنگام پرواز !

مرگ تلخ دختر ۵ ساله اصفهانی زیر کتک های وحشتناک + عکس

تجاوز به دختر باکره در خانه زن مطلقه+عکس

تجاوز گروهی چهار درجه‌دار نیروی دریایی به یک دختربچه!

خنده دار ترین متهمان دستگیر شده +تصاویر

ترور نافرجام سردار قاسم سلیمانی در عراق / روزنامه "بغداد پست" اعلام کرد + عکس

تجاوز رونالدو به دختر جوان درهتل/ اولین عکس از قرار شیطانی فوتبالیست با دختر شاکی + عکس

شجاعت یک زن جان سرنشینان اتوبوس اصفهان را نجات داد

جزئیات تکان دهنده از حادثه تروریستی اهواز / تک تیرانداز از دستور فرمانده اش سرپیچی کرد +فیلم

جاسوسانی که عکس قالیشویی «تورقوزآباد» را به اسرائیل فروختند! + فیلم و عکس

ازدواج پنهانی در اتاق مدیر / منیژه داخل شرکت به حجله رفت !

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز حادثه Incident اخبار حوادث حادثه دختر عکس اهواز همسرم عکس ایران قتل فیلم عراق تصاویر زندگی روزنامه اهواز زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

در روز‌های گذشته فیلمی منتشر شد که نشان‌دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده و حالش بد شده و مردم در حال امدادرسانی به او هستند.

با پیگیری‌های خبرنگار تسنیم در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

شما می‌توانید این فیلم را در زیر ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # گشت ارشاد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟