Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:48:17 GMT

شهرآورد مادرید برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۹۹۱۳

شهرآورد مادرید برنده نداشت

تهران - ایرنا - شهرآورد پایتخت اسپانیا بین تیم های رئال مادرید و اتلتیکو با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

به گزارش ایرنا؛ شنبه شب در ادامه هفته هفتم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا، رئال مادرید در حضور حدود هفتاد هزار تماشاگر ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» از همشهری خود اتلتیکومادرید پذیرایی کرد که این دیدار پربرخورد با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئال که بازی قبلی را با شکست سنگین سه بر صفر مقابل سه ویا به اتمام رسانده بود در شهرآورد مادرید «ایسکو» را به دلیل مصدومیت و «مارسلو» را به سبب محرومیت در اختیار نداشت تا کار سختی پیش روی داشته باشد.
در نیمه نخست، اتلتیکو عملکرد بهتری داشت و 2 فرصت گلزنی هم ایجاد کرد که ضربات «آنتون گریژمان» و «دیه گو کاستا» را «تیبو کورتوآ» دروازه بان رئال به خوبی مهار کرد.
در ابتدای نیمه دوم «یولین لوپتگی» سرمربی رئال مادرید با ایجاد تغییرات در ترکیب تیمش و فرستادن «دنی سبایوس» به زمین سبب شد تا رئال، نبض بازی را در اختیار بگیرد.
کهکشانی های مادرید با وجود اینکه 65 درصد زمان بازی در نیمه دوم را در اختیار داشتند، اما برابر سازمان دفاعی اتلتیکو راه به جایی نبردند تا این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام برسد.
با این نتیجه رئال مادرید با 14 امتیاز در رتبه دوم جای گرفت. هم اکنون بارسلونا با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد.
اتلتیکومادرید نیز 12 امتیازی شد و در رتبه چهارم باقی ماند.
در دیگر دیدار شنبه شب، سه ویا در ادامه عملکرد خوب خود در زمین ایبار به برتری سه بر یک دست یافت و با 13 امتیاز به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد.
ورزشی**3783**3404

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال اسپانيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس

دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب برگزار می شود تا تکلیف فینالیست دوم هم مشخص شود. 

طرفداری | در جریان دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ به میزبانی استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار می گیرند (چهارشنبه، 22:30 به وقت تهران). آخرین تمرین این دو تیم که بازی رفت آنها با نتیجه 2-2 به پایان رسید، یک روز قبل از شروع این بازی حساس برگزار شد. در ادامه تصاویری از بازیکنان این دو غول فوتبال اروپا را مشاهده می کنید. 

تمرینات رئال مادرید قبل از دیدار با بایرن مونیخ  تمرینات بایرن مونیخ قبل از جدال با رئال مادرید تمرینات رئال مادرید قبل از دیدار با بایرن مونیخ  تمرینات بایرن مونیخ قبل از جدال با رئال مادرید تمرینات رئال مادرید قبل از دیدار با بایرن مونیخ  تمرینات بایرن مونیخ قبل از جدال با رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد