Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-06@21:31:51 GMT

مسمومیت 290 نفر با الکل / فوت 24 نفر و مرگ مغزی 3 تن

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۹۹۹۹



براساس گزارش‌های رسیده ۲۶۳ نفر مسموم، ۲۴ نفر فوت و ۳ نفر دچار مرگ مغزی شدند.

سرپرست اورژانس کشور جزئیات مسمومیت‌های الکلی در چهار استان را تشریح کرد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت که بر اساس آخرین اطلاعات ۲۹۰ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در ۴ استان مسموم شده‌اند که از این تعداد ۲۴ نفر فوت و ۳ نفر دچار مرگ مغزی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرحسین کولیوند در گفت و گو با ایسنا، در مورد مسمومیت عده‌ای با مشروبات الکلی و جان باختن تعدادی از آنها اظهار کرد: براساس گزارش‌های رسیده ۲۶۳ نفر مسموم، ۲۴ نفر فوت و ۳ نفر دچار مرگ مغزی شدند.

وی در ادامه گفت: ۴۶ نفر از مجموع ۲۹۰ نفر از بیمارستان ترخیص شده‌اند و ۲۱۷ نفر نیز در مراکز درمانی بستری هستند که ۱۵ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور همچنین گفت: در استان‌های هرمزگان ۱۶ نفر ، خراسان شمالی ۴ نفر و البرز ۴ نفر جان خود را از دست دادند و در کهگیلویه و بویراحمد ۳ نفر دچار مرگ مغزی شده‌اند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام گفت: طی شبانه‌روز گذشته، گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در این استان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محسن ویسی امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم به علت بارش باران‌های متوالی و خنک شدن هوا، مجدد به استفاده از وسایل گرمایشی رو آورده‌اند به همین دلیل این موضوع باعث افزایش ناگهانی آمار مسمومیت با گاز CO شده است.

وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته هفت نفر به این علت با اورژانس تماس گرفته یا به مراکز درمانی مراجعه داشتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام اضافه کرد: از گاز CO به عنوان قاتل خاموش یاد می‌شود و آمار کشندگی آن بسیار بالا است.

ویسی گفت: این گاز بدون رنگ و بو است و تشخیص آن تنها با دستگاه‌های هشدار دهنده ممکن است؛ بنابراین باید در این مورد مراقبت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 750829

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در ایلام شد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان /مگر مضرات مشروب خوردن را نمی‌دانند؟