Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:50:32 GMT

راموس: خیلی دوست داشتیم از بارسا جلو بزنیم

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۰۰۶۷

راموس: خیلی دوست داشتیم از بارسا جلو بزنیم

رئال در حالی که می دانست با پیروزی بر اتلتیکو می تواند بالاتر از بارسا در صدر قرار بگیرد، در نهایت با تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا ساعاتی پیش در نوکمپ برابر بیلبائو 1-1 متوقف شد اما رئال هم امشب در برنابئو نتوانست بر اتلتیکو پیروز شود و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

 

 

 

راموس، کاپیتان رئال در پایان بازی گفت:« از اهمیت پیروزی بر اتلتیکو آگاه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می دانستیم که با توجه به توقف بارسا می توانیم به صدر جدول برسیم اما این فرصت خوب را از دست دادیم.

در نیمه اول  فشار و پرس اتلتیکو شدید بود ولی در نیمه دوم خسته شدند و ما حاکم مطلق بازی بودیم. تنها در زدن ضربات نهایی بی دقت بودیم. در چنین دیدارهای بزرگی، جزئیات خیلی کوچک می توانند تعیین کننده باشند. خیلی دوست داشتیم با کسب سه امتیاز این بازی بالاتر از بارسلونا قرار بگیریم.»

 

آشتی با گریزمان:« من برای همه بازیکنان از جمله گریزمان احترام قائلم. صرفنظر از اینکه هر کسی چه عقایدی دارد.»

 

 

رئال مادرید سرخیو راموس اتلتیکو مادرید آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد

سرمربی بایرن مونیخ گفت: به‌راحتی می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم اما نتوانستیم ضربات پایانی را خوب بزنیم. ما گل نزدیم و رئال هم ما را مجازات کرد؛ همچنان که پیش از این هم تیم‌های زیادی را مجازات کرده بود. امشب نوبت ما بود که رئال مجازاتمان کند. باید برای پیروزی به برنابئو برویم.

به گزارش ایسنا، بایرن‌ مونیخ در نخستین بازی دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانتس‌ آره‌نا میزبان رئال مادرید بود. جدال دو تیم در نهایت پیروزی نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به نوشته مارکا سرمربی بایرن در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و از همان ابتدا فشار زیادی روی دروازه رئال آورده و فرصت‌های خوبی را هم خلق کردیم. رئال بر خلاف جریان بازی به گل رسید و از تک‌فرصت به‌دست‌آمده استفاده کرد. می‌توانستیم در همان دقایق ابتدایی به گل برسیم. به‌یکباره برنامه‌مان را فراموش کردیم و من دلیلی برایش سراغ ندارم.

توماس توخل ادامه داد: در نیمه دوم شرایط بهتر شد و کار را بسیار خوب آغاز کردیم؛ به طوری که توانستیم دو گل بزنیم. فرصت‌های خوبی را خلق کردیم و به‌راحتی می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم اما نتوانستیم ضربات پایانی را خوب بزنیم. ما گل نزدیم و رئال ما را مجازات کرد؛ همچنان که پیش از این هم تیم‌های زیادی را مجازات کرده بود. امشب نوبت مجازات ما بود. باید برای پیروزی به برنابئو برویم.

او درباره پیش‌بینی جنجالی‌اش پیش از بازی که گفته بود سرژ گنبری گل خواهد زد، اینگونه توضیح داد: این تنها نیمه‌ نخست بود و نیمه دوم در برنابئو باقی مانده است. گنبری در بازی برگشت گل خواهد زد.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان گفت: باید در جدال‌های فردی بهتر ظاهر شویم و در دیدار برگشت قوی‌تر و با تمرکز و اعتمادبه‌نفس بالاتری به میدان برویم. همه چیز روشن است. باید در بازی برگشت پیروز شویم و به ومبلی برویم. همچنان بازی ۵۰-۵۰ است و کار صعود به بازی برگشت کشیده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!