Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرنوشت مسلمان در ذوب آهن چه خواهد شد؟

طرفداری- باشگاه ذوب آهن روز سه‌شنبه جلسه ویژه‌ای را برای محسن مسلمان برگزار می‌کند و در این جلسه امید نمازی سرمربی ذوب آهن، سعید آذری مدیرعامل باشگاه و اعضای کادر فنی با محسن مسلمان گفت و گو خواهند کرد. در این جلسه محسن مسلمان باید از عملکرد فنی خود در تیم ذوب آهن دفاع کند و مدیران و سرمربی تیم را قانع کند که به زودی به سطح مطلوب آمادگی می‌رسد در غیر اینصورت امکان دارد روز سه‌شنبه مسلمان از باشگاه ذوب آهن کنار گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، مسلمان فصل گذشته از پرسپولیس کنار گذاشته شد و این مرتبه نیز ممکن است در ذوب آهن هم همین کار برای او تکرار شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او سال گذشته در این کمپ شرکت کرد و امسال هم به این کمپ دعوت شده است.

وی همچنین درخصوص فعالیت ثریا آقایی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: او در کلاس ارتقاء مربیگری شرکت کرده و انگیزه ملی پوشان را بالا می‌برد. بنابراین در برنامه‌ای 4 ساله مربی نوجوانان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص صحبت‌های رومینا تاجیک و پریا اسکندری که به پایین بودن آمادگی جسمانی خود اشاره کرده بودند، افزود: با این دو ورزشکار صحبت کرده‌ام آنها نایب قهرمان مسابقات جام فجر شده بودند و از حالا تمرین می‌کنند تا به المپیک 2028 برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • هشدار زرد هواشناسی خوزستان درخصوص سامانه بارشی جدید