Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی از اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل محور بیرجند - قاین خبر داد و گفت: این تسهیلات قرار است از سوی یکی از بانک‌ها پرداخت شود. ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد مهدی مروج الشریعه شامگاه شنبه در جلسه مشترک کارگروه اشتغال و کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تدبیر جدید دولت جاده بیرجند - قاین از امتیاز ماده 56 برای دوبانده شدن بهره‌مند می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قرار است این تسهیلات توسط یکی از بانک‌ها پرداخت شود و باید حداکثر در 18 ماه تکمیل پروژه پایان یابد گفت: همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان نیز باید هر چه سریع‌تر مدارک مجریان و پیمانکاران را تهیه کند و پیمانکاران کنونی این پروژه را ادامه می‌دهند اما سرمایه‌گذار شخص دیگری است.

استاندار خراسان جنوبی همچنین از اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد دلار از محل اعتبارات منابع صندوق توسعه ملی برای حفظ و توسعه اشتغال در ماه گذشته خبر داد و تاکید کرد: در حال حاضر ابلاغیه آن به هیچ استانی ارسال نشده است که نیازمند پیگیری‌های مکرر برای جذب سهمیه استان هستیم.

مروج الشریعه با بیان اینکه اگر دیر اقدام کنیم  تسهیلات طرح‌های بزرگ به سایر استان‌ها تزریق می‌شود، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بدانند سهمیه تسهیلات بزرگ شناور است و اگر برای جذب آن تلاش نکنند به سایر استان‌ها تزریق می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا باید برای جذب 59 میلیارد تومان تسهیلات طرح‌های ملی استان نیز تلاش شود و در این برهه از زمان و شرایط بد اقتصادی در راستای طرح‌های ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز اگر کمی اندیشمندانه‌تر عمل می‌کردیم در اسرع وقت می‌شد تسهیلات را جذب کنیم.

استاندار خراسان جنوبی شهرستان‌های زیرکوه، درمیان و قاین را جزو آخرین شهرستان‌هایی عنوان کرد که میزان جذب تسهیلات اشتغال را دارند و تصریح کرد: در حال حاضر در شرایطی هستیم که باید از هر فرصتی برای نگهداشت حتی یک اشتغال موجود به اندازه یک اشتغال جدید استقبال شود.

مروج الشریعه با اشاره به خروج خاک‌های صنعتی نسوز شهرستان بشرویه به صورت خام از استان خاطرنشان کرد: باید برای استقرار واحدهای فرآوری در این شهرستان تلاش شود چرا که برای استانی که بالاترین مزیت آن معدن است این امتیاز و روش مدیریتی خوبی نیست.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مهدی پارسی با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان_ بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از ۲۵ کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.
وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود ۳۵ میلیارد تومان نیاز است افزود: این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راهسازی به استان تخصیص داده شود.

وی ، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده درسالجاری در این محور باید بیش از ۲۰۰ پل و آبرو در مسیر ساخته شود .

دیگر خبرها

  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت