Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه اعلام کرد که در 8 ماه نخست سال‌جاری میلادی 27 میلیون گردشگر خارجی از کشور بازدید کرده اند. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش آناتولی - بر اساس داده‌های وزارت فرهنگ و گردشگری از ماه ژانویه تا اوت سال جاری در مجموع 27 میلیون و 23 هزار و 134 گردشگر خارجی بیش از صد کشور از ترکیه بازدید کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این داده‌ها، شمار گردشگران امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته 22.92 درصد افزایش یافته و 3 کشوری که بیشترین تعداد گردشگر را به ترکیه فرستاده‌اند به ترتیب: روسیه، آلمان و انگلستان بوده‌اند.
طی این مدت 4 میلیون و 186 هزار و 512 نفر از روسیه، 2 میلیون و 976 هزار و 266 نفر از آلمان، 1 میلیون و 576 هزار و 339 نفر از انگلستان به ترکیه آمده اند.
پس از سه کشور مذکور، گردشگران گرجستانی و ایرانی بیشترین تعداد گردشگران خارجی بازدید کننده از ترکیه در بازه زمانی یاده شده بوده اند.
بیش از 60 درصد آنها به استانبول و آنتالیا آمده اند. شمار گردشگران خارجی به استانبول نسبت به دوره مشابه در سال گذشته با افزایشی 32.84 درصدی به 8 میلیون و 874 هزار 710 نفر و به آنتالیا با افزایشی 32.38 درصدی به 8 میلیون و 874 هزار 750 نفر رسیده است. کد خبر: ۵۴۸۲۹۶ تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترکیه گردشگری گردشگری ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی

یکی از نیرو‌های پلیس رژیم اشغالگر در منطقه «باب الساهره» در شهر قدس با چاقو، مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش فرارو، خبرنگار روسیا الیوم اعلام کرد که پس از این حمله، نیرو‌های زیادی از پلیس اسرائیل در اطراف شهر قدس مستقر شدند و ورودی‌های مسجد الاقصی بسته شد.

تیم آمبولانس رژیم صهیونیستی اظهار کرد که این پلیس ۳۰ ساله، از ناحیه گردن مورد حمله قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین گردشگر ترکیه‌ای که اقدام به این حمله کرده بود، کشته شد. منابعی به خبرگزاری روسیا الیوم اعلام کردند که پلیس اسرائیل هویت مهاجم را مشخص کرده و این گردشگر ترکیه‌ای حسن ساکلانان (۳۴ ساله) نام داشته است.

تا به این لحظه ترکیه واکنش رسمی نسبت به این حمله نشان نداده‌ است.

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • لحظه حمله چاقویی یک گردشگر ترکیه ای به دو نظامی اسرائیلی در قدس (فیلم)
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای به پلیس اسرائیل | ویدئو
  • ببینید | لحظه دردناک مرگ گردشگر ترکیه‌ای توسط نظامیان اسرائیلی
  • لحظه عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای در قدس اشغالی
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند