Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:50:24 GMT

تیم فوتبال صبای قم میزبان مس کرمان شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۱۶۷۴

تیم فوتبال صبای قم میزبان مس کرمان شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان امروز دوشنبه با برگزاری ۶ مسابقه به انجام می‌رسد که در یکی از بازی‌ها در قم تیم صبای قم میزبان تیم فوتبال مس کرمان است.

تیم‌های صبای قم و مس کرمان امروز دوشنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم به دیدار هم می‌روند و طبق برنامه این مسابقه از ساعت ۱۵:۱۵ آغاز می‌شود و تماشای آن برای علاقمندان آزاد و رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم جوانان صبای قم که از ۳ بازی قبلی خود ۴ امتیاز اندوخته امیدوار است امروز بتواند با بهره مندی از امتیاز بازی در زمین خودی، دومین پیروزی این فصل را دشت کند و حساب امتیازات خود را در جدول رده بندی به عدد ۷ برساند.

اولین و تنها برد صبا در لیگ برتر جوانان در هفته دوم رقم خورد که صبای قم توانست در بازی با تیم شاهین شهرداری بوشهر در قم یک بر صفر پیروز شود اما صبا در هفته نخست لیگ در اهواز ۳ بر صفر به نفت اهواز باخته بود.

صبا در هفته سوم لیگ برتر جوانان به گرگان سفر کرد و برابر تیم ستارگان این شهر در شرایطی که بیش از یک نیمه ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد به تساوی بدون گل رسید. هدایت این تیم بر عهده داوود عاصم آبادی است و این تیم توانسته با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول جوانان به لیگ برتر این رده سنی برسد.

این در حالی است که با نابودی ساختار تیم بزرگسالان و باشگاه صبای قم، تیم‌های پایه صبا که با این نام در لیگ‌های مربوط به خود حاضر هستند کوچکترین ارتباطی با صبا ندارند و تنها از لوگوی باشگاه صبای قم استفاده می‌کنند.

کد خبر 4416191

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال جوانان صبای قم فوتبال قم بوشهر ماه محرم هفته دفاع مقدس کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد رژه نیروهای مسلح عاشورا حمله تروریستی اهواز سانحه تصادف شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان جوان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم ازبکستان شده بودند، امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ازبکستان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.   گفتنی است نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور