Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:35:20 GMT

طیبی: چرا تقوی سرمربی آینده تراکتور نشود؟

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۲۰۹۴

طیبی: چرا تقوی سرمربی آینده تراکتور نشود؟

محمد طیبی می گوید محمد تقوی می تواند سرمربی آینده تراکتور باشد.

به گزارش "ورزش سه"، محمدطیبی در بازی با استقلال خوزستان عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست در جریان دومین کلین شیت پیاپی تیم تراکتور، عملکرد خوبی از خود نشان دهد. او در گفتگو با خبرنگار ورزش سه نکات مختلفی را بیان کرد که در زیر می خوانید.

 

*روز گذشته موفق شدید استقلال خوزستان را با شش گل شکست دهید!

 

- بله ما با برنامه وارد زمین شدیم و انگیزه بسیار زیادی هم داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر همه بازی ها را اینطور بازی کنیم، می توانیم تا دقیقه 60-70 کار حریفان را تمام کنیم و همین تعداد گل بزنیم. البته زدن این تعداد گل هم تحقیر حریف است!

 

*حضور آقای تقوی روی نیمکت تراکتور را چطور می بینید؟

 

- آقای تقوی بسیار با دانش است و من مربیگری اش را خیلی قبول دارم. او با ما صحبت می کند و تاکید دارد که در ابتدا گل نخوریم، همان طور که دیدید دو کلین شیت با او به دست آوردیم. البته آقای توشاک هم مربی بزرگی بود و من در حدی نیستم که درباره مربی بزرگ و باتجربه ای چون جان توشاک صحبت کنم، برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

 

*حالا با این شرایط و وجود نام هایی چون لوییز فن خال، فکر میکنید تقوی بتواند مربی تراکتور شود؟

 

- بله همانطور که گفتم ایشان خیلی با دانش هستند. به نظرم او می تواند چرا که کارنامه خوبی هم دارد، ما با آقای تقوی در 2 بازی اخیر نتایج خوبی کسب کردیم. نظر هواداران قابل احترام است اما بنظر من ایشان می توانند سرمربی تراکتور شوند. چرا نشود؟

 

*آیا توشاک بعد بازی با صنعت نفت در رختکن خداحافظی کرد؟

 

- خداحافظی؟ نه من همچین چیزی ندیدم! البته من چون می خواستم پیش خانواده بروم، زود رختکن و اردو را ترک کردم و رفتم. اما از بقیه بچه ها هم چیزی در این باره نشنیدم.

 

*اما مدیران تراکتور می گفتند او استعفا داده، مگر استعفا بدون خداحافظی می شود؟

 

- نمی دانم، آقای زنوزی مدیر بسیار خوبی است و این مسائل پیش می آید. من لذت می برم از این که در تیم تراکتورسازی حضور دارم، تیمی که مالک این چنینی دارد و اینطور نظم و هدف گذاری دقیق در آن تعریف شده است.

 

*رابطه تان در تبریز با هواداران چطور است؟

 

- در تبریز همه تراکتورسازی را دوست دارند و ما بازیکنان هم هواداران را دوست داریم. من در تمرینات با انگیزه بالا تمرین می کنم و تمام تلاشم برای موفقیت تراکتورسازی است. انشالله بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم و جام قهرمانی لیگ برتر را برای اولین بار تقدیم این مردم این عاشق کنیم؛ این آرزوی همه ماست.

 

*به هواداران قول قهرمانی می دهید؟

 

- قولی نمی دهم چون در فوتبال چیزی مشخص نیست و می تواند هر اتفاقی بیفتد. اما ما تمام تلاشمان را می کنیم و دیدید که پتانسیل قهرمانی هم داریم.

 

*بازی کنار اشکان دژاگه و مسعود شجاعی چطور است؟

 

- این بازیکنان بسیار باتجربه هستند و لذت می بریم کنارشان بازی می کنیم. آن ها در بهترین تیم ها بازی کرده اند و بازیکنان بزرگی هستند. بعضی ها می گویند من از نبستن بازوبند کاپیتانی ناراضی هستم اما واقعا اینطور نیست، من اصلا دنبال این چیزها نیستم.

 

*حرف آخر؟

 

حرفی نیست فقط از قول ما برای هواداران بنویسید که آن ها را خیلی دوست داریم و خیلی تشکر می کنم. تمام آرزوی ما خوشحال کردن آن ها است. بعد از بازی صنعت اتفاقاتی پیش آمد که امیدوارم دیگر رخ ندهد.

محمد تقوی محمد طیبی تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد تقوی محمد طیبی تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. سقوط یا ماندنمان در لیگ به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند.

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی سپاهان‌نوین در خصوص باخت تیمش برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: بازی سختی بود. گیتی‌پسند تیم خوبی است که امسال جایگاه خوبی دارد. نتیجه برای هر دو تیم به مهم بود که سقوط یا صعود کنند.

وی افزود: تنها یک نیمه خوب بازی کردیم و در نیمه دوم واقعا خوب نبودیم‌. تعداد ۲ دقیقه‌هایمان زیاد شد که باید فیلم را بازبینی کنیم و علت را بفهمیم.

سرمربی سپاهان نوین تصریح کرد: نیم فصل دوم و در جایی که روند تیممان خوب بود، بدشانسی آوردیم و مصدوم دادیم. از طرفی امروز کارت قرمز هم زیاد داشتیم که محدودیت در بازیکن ایجاد کرد.

رحیمی‌زاده در پایان درباره جایگاه تیمش و احتمال سقوطشان، یادآور شد: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!