Web Analytics Made Easy - Statcounter

141کیلوگرم مواد مخدر در جاده دیلم - هندیجان از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان گفت: ماموران پاسگاه امام زاده عبدا... هندیجان در 48 ساعت گذشته 26 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک را که در یک خودروی وانت پراید جاسازی شده بود کشف و دو نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین مقدار 40 کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش که در یک سواری ال 90 جاسازی شده بود توسط ماموران این پاسگاه کشف و دو نفر نیز در این رابطه دستگیر و خودروی مذکور توقیف شد.
وی افزود: همچنین با هوشیاری ماموران انتظامی از یک دستگاه خوروی سمند مقدار 46 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و دو نفر در این خصوص دستگیر شد.
ابدالی فرد گفت: 29 کیلوگرم تریاک دیگر نیز از یک دستگاه سواری سمند کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
پاسگاه ایست و بازرسی امامزاده عبدا... در 45 کیلومتری هندیجان و در ورودی این شهرستان از سمت استان بوشهر(شهرستان دیلم) قرار دارد.
شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان قرار گرفته و یکی از بنادر مهم تجاری و صیادی این استان است./ ایرنا 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: با اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف کشف شد.

وی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی، برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

کد خبر 848901 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم اراذل و اوباش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال