Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی یاد و خاطره خلبانان شهید علیرضا بیطرف و حسین مقیمی را گرامیداشت.
متن پیام امیر نصیر زاده بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سال ها جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس نه تنها حادثه ای تاریخی و بیرونی، بلکه واقعه ای فرهنگی و درونی همراه با جریان های فکری و زاوایای فراوان انسانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واقعه شگفت و عظیم و این مکتب تعلیم برای آنان که به اقتضای سن و به لطف تربیت و پرورش اسلامی ایرانی در آن حضور عینی داشته اند و شنیده ها را به چشم سَر و سِر دیده اند، بی شک فراموش نشدنی و همراه با تاثیرات عمیق روحی بوده است.
اما در شرایط حساس کنونی که جغرافیای اعتقادات و باورهای نسل جدید ما مورد دست اندازی و دشمن قرار گرفته است، اهتمام به زنده نگه داشتن یاد و خاطره سال های دفاع مقدس که بخشی غرور انگیز از تاریخ ستم ستیزی و عزت مندی ماست، قدر و منزلتی ویژه می یابد.
نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که از آغاز شکل گیری مبارزات انقلابی و اسلامی تاکنون نقش اثرگذاری در بزنگاه های تاریخی داشته، با پشتوانه حضور همزمانی که به نکو داشت یاد و خاطره دوتن از سرآمدان آنها گرد آمده از تندیس ایشان و ماکت هواپیمای طراحی و ساخته شده رونمایی می گردد به روزتر، قدرتمندتر و خوداتکاتر از پیش در مسیر دفاع از سرزمین مقدس مان گام برداشته و اطمینان می دهیم سیلی آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح از جمله نیروی هوایی به چهره کریه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سخت و پشیمان کننده خواهد بود.
توجه مخصوص و اهتمام ارزشمند متولیان امر به ذخیره انسان ساز ساکنان شهر شهادت را در شهرستانی که فرزندانش در هوای تمدن دیرپای هفت هزار ساله و تعلیم عارفان وارسته ای چون میرزا علی اکبر معلم دامغانی تنفس کرده و در شبستان قدیمی ترین مسجد ایرانی به شهد شیرین شریعت کامروا گشته اند، ستوده و به سهم خود ضمن نثار درود به روان پاک 639 فرزند فرشته سیرتی که از شهر صد دروازه، دری به دیار شهادت گشودند از جمله خلبانان شهید علیرضا بیطرف و حسین مقیمی و هفت شهید مدافع حریم حرم آن سامان، و ادای احترام فروتنانه به پیشگاه 1600 جانباز و 33 آزاده سرافراز، دست همت مسئولین شهرستان شهید پرور دامغان را فشرده و از درگاه ایزدمنان در ظل سایه ممدود حضرت ولی عصر(عج) و دعای مجیب شهیدان، استمرار توفیق ایفای پیمان با ایشان را مسئلت می نمایم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دفاع مقدس خاطرات گرامیداشت نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم «خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت‌های این مرکز بازدید کرد.

کد خبر 6096294 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس