Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور مسئولان شهرستان دهگلان دو پروژه خانه بهداشت روستای بگه جان ومرکز سوء مصرف مواد مخدر به همت شبکه بهداشت و درمان در این شهرستان افتتاح شد.


در آئیین افتتاح این مراکز اسماعیلی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار داشت: مرکز در مان سوء مصرف مواد مخدر که وابسته به بیمارستان شهدای شهرستان است به تخصیص سهمیه متادون در آینده نزدیک به صورت عملیاتی آغاز بکار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی افزود: در این مرکز حداکثر تا ۴۰ نفر که دچار اعتیاد شده اند علاوه بر مشاوره و روانپزشکی به صورت منظم علمی متادون به عنوان جایگزین موادمخدر در اختیار آنان قرار داده می‌شود که از مواد مخدر استفاده نکنند و از این دارو که کم عارضه و کنترل شده است استفاده کنند تا کم کم اثرات اعتیاد از بین برود.


اسماعیلی یکی از ویژگی‌های این مرکز را دولتی بود آن دانست و گفت: یکی از مشکلات افراد معتاد برای به دست آوردن سلامتی هزینه بالا در مراکز خصوصی است که هزینه پذیرش هر نفر بالای ۱۴۰ هزار تومان برای دوره است، اما هزینه تعرفه دولتی ۹۰ هزار تومان است.


مدیر شبکه بهداشت و درمان دهگلان بیان کرد: ما پیش بینی کردیم که با بیمه قرار داد منعقد شود در صورت انعقاد قرار داد از ۹۰ هزار تومان به ۲۷ هزار تومان تعدیل یابد که بیماران با ۲۷ هزار تومان می‌توان دوره را به اتمام رسانده و مشکلشان حل شود.


وی در دامه گفت: در این مرکز ۳ نفر کار شناس روانشاسی، پرستار و متخصص روانپزشکی مشغول به خدمات بیماران می‌باشند.


اسماعیلی اظهار داشت: برای بهسازی این مرکز مبلغ ۲۳ میلیون تومان توسط معاونت دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان هزینه شده است.



افتتاح خانه بهداشت روستای بگه جان:


مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهگلان گفت: خانه بهداشت روستای بگه جان با فضای بالغ بر ۱۴۵ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی کردستان هزینه شده که ۱۹۲ خانوار تحت پوشش دارد و درصورت تحویل توسط پیمانکار به صورت عملیاتی فعالیت شروع خواهد شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷


اسماعیلی بیان کرد: از سال ۹۵ بازسازی این مرکز با پیمانکاری قراگاه بسیج سازندگی سپاه پاسداران به بهترین شیوه شروع و به اتمام رسیده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن

دریافت 18 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095408

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • درمان رایگان هدیه به کودکان