Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "ما همه با هم هستیم" تازه ترین ساخته کمال تبریزی این روزها آخرین مراحل از تدوین و جلوه های ویژه کامپیوتری را پشت سر گذاشته و به زودی آماده اکران می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "ما همه با هم هستیم" تازه ترین ساخته کمال تبریزی این روزها آخرین مراحل از تدوین و جلوه های ویژه کامپیوتری را پشت سر گذاشته و به زودی آماده اکران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریزی که چند سالی است از جشنواره فیلم فجر فاصله گرفته امسال با یک اثر نسبتاً کمدی وارد این عرصه شده و می خواهد با وجود نزدیک به سی بازیگر شانس خود را در کارزار جشنواره فیلم فجر بیازماید.

فیلم جدید کمال تبریزی که به تهیه کنندگی رضا میرکریمی درباره سقوط یک هواپیماست. این فیلم به گفته سازندگان جلوه های ویژه بسیار سنگینی دارد.

این فیلم سینمایی که فیلمبرداری آن دو ماه و در نقاطی از تهران و قزوین انجام شده بود، از پربازیگرترین فیلم‌های سینمای ایران است.

"ما همه با هم هستیم" یک فیلم کمدی است که ماجرایی جذاب و البته کمدی درباره راز‌های مسافران یک هواپیمای درحال سقوط را روایت می‌کند و از آن به عنوان پربازیگرترین فیلم سینمای ایران یاد می‌شود.

محمدرضا گلزار، مهران مدیری، مهناز افشار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سیاوش چراغی پور، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، مهدی حسینی نیا، شیرین آقارضاکاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی بازیگران این فیلم هستند.

کمال تبریزی سال گذشته فیلم سینمایی "مارموز" با بازی حامد بهداد را تولید کرد که همچنان در صف اکران قرار دارد. این فیلم در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اکران و به شدت مورد استقبال اهالی سینما و رسانه قرار گرفت. داستان زندگی شخصی به نام "قدرت" است که سودای رسیدن به قدرت را دارد.

علاوه بر حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی، محمد بحرانی، سیاوش چراغی پور، عیسی یوسفی پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو و  فرهاد معین زاده از جمله بازیگران مارموز هستند. پنج بازیگر از فیلم مارموز در فیلم ما همه با هم هستیم نیز به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمال تبریزی ویشکا آسایش مهران مدیری ما همه با هم هستیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

عادل تبریزی دومین فیلم سینمایی خود را پس از «گیجگاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است.

به نقل از روابط عمومی فیلم، فضای «مفت بر» کمدی و فانتزی است و پیش‌بینی می‌شود که به دلیل فضای متفاوت و مفرح از فیلم‌های پرمخاطب باشد. حامد بهداد در دومین همکاری خود با عادل تبریزی پس از «گیجگاه» نقش متفاوتی را ایفا کرده است.

سحر دولتشاهی بعد از ایفای نقش در فیلم «مستانه» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش برای دومین بار با او همکاری کرده است. حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، محمد نیکبخت، سیدمحمد موسوی و رضا بابک و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

فهرست دیگر عوامل فیلم هم به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری:روزبه رایگا، تدوین: مستانه مهاجر، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، صدابردار صحنه: سهیل متولی، موسیقی: محمد احمدی، طراح لباس: مهناز غنی، طراح صحنه: وحید زارعمند، طراح گریم: امید گل‌زاده، جلوه‌های بصری: علی تصدیقی، مدیر برنامه‌ریزی: زهرا تحقیقی، دستیار اول کارگردان: مهدی حاجی‌زاده، عکاس: عباس بغدادی، مدیر تولید: محمدرضا عزت خانی، مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیا ژورنال، کارگردان: عادل تبریزی، تهیه‌کننده: حسین فرحبخش، محصول پارسا فیلم.

منبع: ایسنا

tags # سحر دولتشاهی ، حامد بهداد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم