Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@07:49:48 GMT

اختصاصی فارس/ احمد عراقچی با قرار وثیقه آزاد است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۲۸۳۵

اختصاصی فارس/ احمد عراقچی با قرار وثیقه آزاد است

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، یک منبع آگاه درخصوص آزادی احمد عراقچی گفت: این فرد با توجه به انجام بخش عمده ای از تحقیقات با قرار وثیقه تعیین شده و سپس تأمین شده آزاد شده است.

این فرد گفت: بازپرس پرونده به لحاظ محتویات پرونده و همچنین عدم نگرانی از فرار متهم و از بین رفتن اسناد و مدارک مربوط به پرونده برای وی قرار وثیقه در نظر گرفته است که این وثیقه تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ارزی بانک مرکزی بازداشت شد

در روز ۱۴ مرداد امسال بود که حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده اخلالگران در نظام پولی و ارزی کشور پرونده سه نفر از کسانی که تکمیل شده بود با صدور کیفر خواست به دادگاه ارسال شد و انشاالله بزودی دادگاه آنها شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین امروز چند نفر دیگر تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شدند. یکی از آنها معاون ارزی بانک مرکزی است که البته شنیدم اخیرا کنار گذاشته شده بودند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: یک نفر از کارمندان معاونین رییس جمهور  و چهار نفر از دلالان ارزی که در این خصوص فعالیت غیر مجاز داشتند، نیز امروز بازداشت شدند.

اژه ای در پایان گفت: همچنین یکی از صرافی هایی که به صورت غیر مجاز در زمینه اخلال در نظام پولی و ارزی کشور فعالیت داشت، امروز احضار و پس از تحقیقات و تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت وارد زندان شد.

معاون ارزی سابق بانک مرکزی کیست؟

همین اظهار نظر معاون اول قوه قضاییه کافی بود تا مشخص شود احمد عراقچی برادرزاده عراقچی عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور بازداشت شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند

به گزارش «تابناک»، یک منبع آگاه شب گذشته در گفت و گو با مهر با اعلام این خبر گفت: ۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل توسط نیروهای طالبان در جنوب شرق کشور بازداشت شده بودند با انجام اقدامات لازم آزاد شدند.

عصر دیروز نیروهای طالبان ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند
  • طالبان ۶ مرزبان ایرانی را بازداشت و آزاد کرد!
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • درخواست آرژانتین از پاکستان و سریلانکا : احمد وحیدی وزیر ایران را بازداشت کنید
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد