Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری مرحله پایانی رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله ۲" در مرکز این استان خبر داد و گفت: با برگزاری این مرحله، رزمایش سپاهیان محمد رسول الله ۲ به ایستگاه آخر می‌رسد. ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار سرتیپ حسن حسن‌زاده شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرحله از رزمایش  بزرگ "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2" با حضور 40 گردان نمونه بسیجیان از سراسر استان سمنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زمان برگزاری این مرحله از رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2" در سمنان تصریح کرد: این مرحله از رزمایش صبح روز پنج شنبه، دوازدهم مهرماه امسال در سمنان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2" با اشاره به اینکه اجرای این رزمایش به مدت 40 روز در استان سمنان برنامه‌ریزی شد عنوان کرد: در این مدت بسیجیان حاضر در این رزمایش، علاوه بر نشان‌دادن آمادگی نظامی، در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان نیز توانایی خود را به نمایش گذاشتند.

سردار حسن‌زاده با اشاره به اینکه  رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2" با اجتماع بسیجیان در همه شهرستان‌های استان سمنان آغاز شد تصریح کرد: از ابتدای برگزاری این رزمایش، گروه‌های جهادی بسیجیان استان سمنان نیز برای امر خدمت‌رسانی در قالب این رزمایش در نقاط محروم استان سمنان مستقر شده و در راستای رفع محرومیت از چهره روستاها و روستائیان در نقاط محروم و دورافتاده این استان، خدمات بهداشتی، درمانی، فرهنگی، قرآنی و عمرانی ارائه کردند.

وی با اشاره به رضایتمندی اهالی روستاهای محروم از نحوه و کیفیت ارائه خدمات بسیجیان اردوهای جهادی در اینکه  رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2" استان سمنان، از ادامه برگزاری این اردوهای جهادی تا پایان امسال خبر داد و گفت: بر این اساس بسیجیان در قالب اردوهای جهادی به نقاط محروم و محلات اسلامی استان سمنان رفته و به اهالی آن خدمات باکیفیت در عرصه‌های فرهنگی، پزشکی، قرآنی، عمرانی و دیگر عرصه‌های خدمت رسانی ارائه می‌دهند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان با اشاره به کیفیت برگزاری مرحله پایانی رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2" این استان تصریح کرد: این مرحله مهم از رزمایش بزرگ "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2" هم‌زمان با برگزاری تجمع 100 هزار نفری بسیجیان در پایتخت کشور انجام خواهد شد و گردان‌های بسیج اعم از بیت المقدس و امام علی (ع) و کوثر و گروه‌های نمونه جهادی در آن حضور می‌یابند.

سردار حسن‌زاده با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش بزرگ "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2"، نظم تمام عیار و معنی‌دار گردان‌های نمونه بسیجیان حاضر در این رزمایش برای نخستین بار به نمایش گذاشته می‌شود عنوان کرد: در این مرحله از رزمایش، بسیجیان حاضر در آن با نظمی مثال زدنی از مسیر بلوار امیرکبیر و نیز بلوار امام رضا (ع) به سوی مصلای بزرگ سمنان به صورت حماسی پیاده روی کرده و تجمع بزرگ بسیجیان در این مکان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های تجمع بزرگ بسیجیان استان سمنان در مصلای بزرگ این شهر، ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، اجرای سرود حماسی، سان مسئولان از بسیجیان حاضر در میدان و اجرای حرکات رزمی توسط بسیجیان را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/ ت

R41366/P1336/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال