Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد عتبات استان مرکزی گفت: ۳۲ موکب استان مرکزی برای خدمات دهی به زائران کربلا در ایام اربعین ساماندهی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل نجفی نظام آبادی رئیس ستاد عتبات استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: سال گذشته فعالیت های کمیته اسکان و تغذیه ستاد عتبات استان را بنا بر تقسیم بندی منطقه ای در سه حوزه داخل کشور، نجف اشرف و مسیر پیاده روی برنامه ریری کردیم و امسال هم به همین شیوه عمل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن استان مرکزی در مسیر مواصلاتی زائران اربعین از ورودی استان تا انتهایی ترین نقاط استان، موکب ها به خدمت رسانی به زائران می پردازند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در مرز مهران ۱۵۰۰۰ نفر توسط ستاد استان مرکزی اسکان داده شده اند، تصریح کرد: علاوه بر مهران، اسکان و تغذیه ۱۵۰۰۰ نفر به مدت یازده روز در نجف اشرف تامین شد.

نجفی نظام آبادی با اشاره به اینکه امسال ۳۲ موکب توسط ستاد استان در ایام اربعین راه اندازی خواهد شد گفت: از این تعداد ۸ موکب داخل کشور، ۱۰ موکب در نجف اشرف و مابقی در مسیر پیاده روی به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند.

رئیس ستاد عتبات استان مرکزی اضافه کرد: همچنین امسال سه موکب نیز ویژه خواهران درنظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۸۰ هزار نفر در صحن حضرت زهرا (س) اسکان یافتند که مدیریت این فضا با استان مرکزی و تهران بود، به همین دلیل امسال نیز شرایط سختی در آن جا خواهیم داشت که برای عبور از آن همه دستگاه ها باید با تمام توان وارد کار شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی