Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران- ایرنا- رئیس اداره آب و فاضلاب شهری باشت گفت: ایجاد زیرساخت های آب پایدار از طریق رودخانه های زهره یا شاه بهرام در این شهر ضروری است.

یعقوب گرجی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه سه حلقه چاه ،آب آشامیدنی شهر باشت را تامین می کند اظهار داشت: 2حلقه چاه تامین آشامیدنی این شهر به دلیل افت آب سفره های زیرزمینی تابستان امسال از مدار خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: هم اکنون آب آشامیدنی شهر باشت توسط یک حلقه چاه آهکی و یک چاه کشاورزی اجاره ای تامین می شود.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری باشت گفت: یک حلقه چاه 70 متری پس از آزمایش و اطمینان از سلامتی کامل تابستان امسال در باشت وارد مدار برداشت آب آشامیدنی این شهر شد.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری باشت تصریح کرد: باتوجه به در دست مطالعه بودن طرح انتقال آب رودخانه شاه بهرام به روستاهای باشت تلاش می شود آب شهر باشت نیز در این طرح دیده شود.
گرجی زاده از مردم شهر باشت خواست با توجه به کاهش شدید آب سفره های زیرزمینی در مدیریت مصرف آب مشارکت کنند.
وی گفت: از ابتدای سال جاری 15 میلیارد ریال برای اصلاح و توسعه شبکه آب شهری باشت هزینه شده است.
گرجی زاده ابراز داشت: این اعتبار برای اصلاح و توسعه پنج کیلومتر خط انتقال هزینه شده است.
وی افزود: 15میلیارد ریال دیگر نیز برای ادامه روند اصلاح و توسعه شبکه آب شهر باشت تا پایان سال 1397 پیش بینی شده است.
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری باشت گفت: با هدف جلوگیری از هدر رفت آب آشامیدنی و تنش آبی درشهر باشت این شرکت اقدام به اصلاح و توسعه قسمتی از لوله‌های آب این شهر نموده است.
گرجی زاده گفت: هر سال در فصل تابستان یکهزار و 500 خانوار در مناطق قدم آباد، اسلام آباد و فرهنگیان این شهر با مشکل آب مواجه هستند.
وی تصریح کرد: شهر باشت دارای 65 کیلومتر شبکه توزیع خط انتقال است که از این میزان 20 کیلومتر فرسوده است.
شهر 10 هزار نفری باشت مرکز شهرستان 21 هزار نفری باشت در 110 کیلومتری یاسوج چهار هزار مشترک آب واقع شده است.
8143/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آب شهر باشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی  با حضور در شرکت مادر تخصصی توانیر با رجبی مشهدی مدیر عامل توانیر دیدار و گفتگو کرد.    در این دیدار طرح‌های برق آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکار‌های توسعه شبکه برق استان مورد ارزیابی قرار گرفت.   مسائل مربوط به طرح‌های برق رسانی منطقه آزاد ماکو، ارومیه، شهر‌های شمال و جنوب استان نیز از جمله طرح‌هایی بود که در این دیدار بررسی شد.   در این دیدار همچنین با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، زیرساخت‌های مورد نیاز برای جهش تولید به ویژه تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سرو مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر قرار گرفت.   مدیر عامل توانیر نیز جهت تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی قول مساعد داده و به منظور رفع مشکلات موجود استان در حوزه برق، راهکار‌ها و دستورات لازم را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است