Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد که برای قضاوت دیدار دو تیم السد قطر و پرسپولیس ایران در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، داورانی از کشور سریلانکا در نظر گرفته شده اند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «کریشانتا دیلان» داور نخست این دیدار است و «جورج نامال» و «گدارا پالیتا» به عنوان کمک های اول و دوم و «دون سانجیوا» به عنوان داور چهارم او را همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این داور سریلانکایی پیش از این مسابقه پرسپولیس و السد را که 27 فروردین در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد قضاوت کرده بود و این دومین بار در 6 ماه اخیر است که مسابقه این 2 تیم را داوری می کند.
ناظر داوری این مسابقه بر عهده «چونگ ییم یا آو» از هنگ کنگ است و «گوآتام کار» از هند نیز نماینده «ای اف سی» در این دیدار است.
این رقابت روز سه شنبه 10 مهر ساعت 18 و 45 دقیقه در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار می شود.
پرسپولیس برای رسیدن به این مرحله در دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 تیم الدحیل قطر را از پیش رو برداشت و السد نیز در دیدار های رفت و برگشت خود در مجموع با نتیجه 5 بر 3 مقابل استقلال به برتری رسید تا جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کند.
در جدول رده بندی لیگ های داخلی هر کدام از دو تیم، السد با 16 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و تیم پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال باشگاهی ایران با 16 امتیاز در رده سوم ایستاده است.
ورزشی**9029**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال داور السد و پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال سه‌شنبه شب در حضور کامل امید ابراهیمی و هدایت پویا اسبقی به‌عنوان مربی ایرانی الاصل تساوی ارزشمندی در دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر مقابل تیم رده چهارمی الوکره به دست آورد و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت.

اسبقی پس از دیدار مقابل الوکره ضمن رضایت از تساوی الشمال در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل لیگ ستارگان قطر عنوان کرد: ما مقابل یک تیم بزرگ قرار گرفتیم که نهایت احترام را برای آنها قائل بودیم، ولی فکر می‌کنم الشمال در این دیدار عملکرد کاملا متفاوتی ارائه داد و در بسیاری از دقایق بهتر بود.

سرمربی ایرانی الشمال ادامه داد: ما در دیدار مقابل الوکره شروع خوبی نداشتیم، اما به مرور زمان پیشرفت کردیم و به نظرم در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم.

او با تاکید بر اینکه در طول 90 دقیقه عملکرد متفاوتی در لحظات مختلف داشتند، ابراز کرد: دو بازی تا پایان فصل داریم و به نظرم عملکرد خوبی مقابل الوکره ارائه دادیم.

اسبقی در پایان اظهارات خود تاکید کرد پرونده دیدار مقابل الوکره برای آنها بسته شده و از همین حالا فقط روی دیدار آینده برابر السد در هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر تمرکز می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر؛ پرسپولیس به مومنی رسید، استقلال به کاظمی!
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ قضاوت صفایی و مومنی برای استقلال و پرسپولیس
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • مصلایی‌پور قضاوت در المپیک را از دست داد