Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، طی قراردادی که از سوی دکتر گابریل محققی مدیر عامل باشگاه رئال مونستر آلمان رضا باغستانی بازیکن و سرمربی سابق تیم فوتبال شهرداری قدس به مدت سه سال  به عنوان سرمربی تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر  امضاء شد در این زمینه گفتگویی با دکتر گابریل محققی صورت گرفت که در ادامه می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تقریبا به مدت 15 سال است که درآلمان هستم در آنجا تحصیل کردم و درس خواندم در رشته ی پزشکی فارغ التحصیل شدم .در آلمان کار می کردم ، سالها ورزش کردم. در ایران یکی از  شاگردان رضا باغستانی بودم ورزش را هم همانجا ادامه دادم .

وی گفت:  متاسفانه به دلیل مشکلات فیزیکی که برای من پیش آمد مجبور شدم ورزش را کنار بگذارم و به باشگاه داری و قسمت مدیریت رفتم و موفق شدم یک باشگاه در لیگ 3 ساحلی آلمان داشته باشم ودوسال بعد به بوندس لیگا آلمان رسیدیم و در حال حاضر از سال 2015 به صورت حرفه ای این  کار را دنبال می کنیم و یکی از موفق ترین باشگاه آلمان هستیم و امسال موفق شدیم درلیگ بوندس لیگا دوم شویم و در سوپر کاپ سوم شویم و ورودی چمپیونز لیگ را بدست آوردیم و این افتخاری است که همه ی تیم ها آرزو دارند و به همین راحتی بدست نیامده است.

گابریل افزود: من سعی کردم بخاطر روابطی که در ورزش داشتم از بازیکنان بین المللی استفاده کنم الان تیم ما 18 بازیکن از 14 کشور مختلف دارد.

او در زمینه ی سابقه ی فعالیت های ورزشی خود گفت :من دونده حرفه ای بودم در رده سنی جوانان و نوجوانان در آلمان و برای تیم مونستر می دویدم مقام های خیلی زیادی آورم در آلمان و اروپا در رده سنی جوانان و نوجوانان یکی از رکوردهای من دو پنج کیلومتر بود که 16.70 دویدم 10 کیلومتر بود که 34.30 دویدم، همزمان فوتبال هم بازی میکردم در تیم گرین برگ بازی میکردم در رده جوانان و امیدها دومین بوندس لیگای آلمان بودند ،  برای تیم آینتراخت راینه بازی کردم ، برای تیم آینترایخت دورتموند بازی کردم، آقای گل جام حذفی امیدهای آلمان شدم در سال 2009 ، متاسفانه به دلیل مصدومیت هایی که پیش آمد نتوانستم به صورت حرفه ای این بحث ادامه بدم و وارد بحث مدیریتی شدم.

گابریل محققی ایرانی الاصل آلمانی تبار اظهارداشت:  مدیر تیم فوتبال ساحلی آلمان نزدیک پنج ماه بودم  که خودم استعفا دادم، یک کرسی در فدراسیون ساحلی آلمان دارم و  تصمیماتی مهم که گرفته می شود طبق نظرات من داده می شود و طبق نظر و تایید بنده انجام میشود مانند قوانینی که برای بازیکنان خارجی امسال در بوندس لیگا گذاشته شد ،  موفق شدم برای باشگاه  رئال مونستر یک استادیوم مجزا در شهر مونستر تاسیس کنم و بسازم که درآینده به عنوان زمین ساحلی هندبال ، ساحلی والیبال و بسکتبال و فوتبال ساحلی در رده های سنی مختلف جوانان و نوجوانان و بزرگسالان استفاده می شود .

محققی گفت :تیم بانوان برای باشگاه ما خیلی مهم است  ، فدراسیون ساحلی آلمان درخواست کرده است تیم  ملی بانوان آلمان راه اندازی شود هنوز اقدامی نکردند در صورتیکه تیم ملی مردها جز ده تا برتر اروپا هستند و ماسعی داریم اینکار انجام دهیم.

او اضافه کرد :با تجربه و استعداد  فوق العاده ی آقای باغستانی در مربیگری تصمیم گرفتم که این قدم بزرگ را بردارم از او درخواست کردم که به آلمان تشریف آوردند و  در این موضوع به ما کمک کردند، باشگاه ما باشگاه قدرتمند  و بزرگی شده بازیکنان بزرگ دنیا مانند  کاپیتان تیم ملی مراکش ، کاپیتان تیم سنگال کاپیتان تیم ملی یونان و ...که در این تیم بازی کرده و رفتند.ما یکی از تیم های محبوب در بوندس لیگا هستیم و واقعا به فردی مانند آقای رضا باغستانی احتیاج داشتیم که هم در مدیریت و هم مربیگری حرفه ای باشند تا بتوانیم بازیکنانی که هر کدام برای خود نام و اسمی هستند در کنار بازیکنان جوان دیگر به بازی بگیریم و از آنها استفاده کنیم.

وی در خصوص عناوین کسب شده توسط تیم گفت :با تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر یکبار موفق شدیم یک دوره سومی و یک دوره پنجمی بوندس لیگا و امسال هم نایب قهرمانی بوندس لیگا را بدست آوردیم .در سوپر کاپ سوم شدیم .دوره ی قبل نیز ورودی چمپیونز لیگ آوردیم.

ما نخواستیم سال قبل وارد چمپیونز لیگ شویم  بخاطر اینکه شرایط مالی آن را نداشتیم و هزینه ها بسیار بالا ست و مسابقات در کشور پرتقال شهر نزره برگزار می شود و بهترین تیم های دنیا با بهترین اسپانسرها وارد می شوند و ما یکسال صبر کردیم تا شرایط مالی تیم بهتر شود چون در حال ساخت استادیوم هم بودیم.

گابریل ادامه داد : عناوین بین المللی خیلی زیادی داریم موفق شدیم با تیم لوکزامبورگ بازی کنیم این خود یک افتخار بزرگ است اما در مسابقات 5 -4 شکست خوردیم ، دو بازی با تیم ملی سنگال کردیم ، یک بازی را 6-5 و یک بازی را 5-4 پیروز شدیم .نایب قهرمانی هلند را داریم ، سومی فرانسه و مقام پنجمی جام بزرگ پرتقال را در کارنامه داریم که با 16 تیم حرفه ای پرتقال برگزار می شد و  ما توانستیم در آن مسابقات از 6 بازی با 5 برد به مقام پنجمی برسیم.

محققی افزود : در کل تیم یک برنامه ی دقیق و حرفه ای 5 ساله با حضور آقای باغستانی دارد تا ما بتوانیم در آینده جز سه تیم برتر اروپا و جز ده تیم برتر دنیا باشیم و واقعا بین المللی و بین قاره ای بازی کنیم .گام خیلی بزرگی بود در فوتبال ساحلی ایران که یک مربی ایرانی از فوتبال ساحلی به اروپا می آید و فعالیت می کند و این موضوع باید مورد توجه فوتبال ساحلی و مسوولین قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلمان زمین فوتبال مشکلات برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم

اندریک بازیکن جوان و آینده دار پالمیراس فصل آینده در رئال مادرید توپ خواهد زد.

دانلود (33.9MB)

دیگر خبرها

  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!