Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان می‌گوید اگر فیلم اشتباهات داوران علیه تیم‌های استانش را به فیفا نشان دهد، این نهاد به فدراسیون فوتبال ایران بابت این قضاوت‌ها می‌خندد

افشین حیدری در گفت و گو با ایسنا، با گله مندی از قضاوت‌های پراشتباه داوران در لیگ برتر فوتبال ایران برای تیم‌های خوزستانی در هفته‌های اخیر، اظهارکرد: از فدراسیون فوتبال می‌خواهم که به موضوع داوری ورود کند زیرا تیم‌های خوزستانی از تصمیمات اشتباه داوری بسیار متضرر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان خوزستان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و درست نیست زمانی که هوادار برای حمایت و تماشای بازی تیم مورد علاقه‌اش به ورزشگاه می‌رود تا کمی با این ورزش دلش خوش شود ولی در نهایت با تصمیمات اشتباه داور، این هوادار ناراحت می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ما تمام تلاش‌مان را برای کنترل هواداران انجام می‌دهیم ولی زمانی که داوران با اشتباهات بسیار خود، جو بازی را بهم می‌زنند این هوادار با مشاهده بی‌عدالتی و بی تدبیری از خود واکنش نشان می‌دهد. در دیدار اخیر نفت آبادان و پیکان و بازی تیم‌های استقلال‌خوزستان و تراکتورسازی شاهد قضاوت نامناسب، پراشتباه و جنجالی داوران بودیم. به صورتی که بازی نفت و پیکان با اعتراض بسیار هواداران نیز همراه بود. همچنین در بازی فولاد و ماشین سازی نیز داور با کم تجربگی خود در روند بازی تاثیر گذاشت تا تیم فولاد به حق خود نرسد. می‌خواهم بدانم بابت این نوع داوری‌ها چه کسی جوابگوی مردم و باشگاه‌های خوزستانی است؟ ما با این داوری‌ها ناامید شده‌ایم و گویا دیگر نباید به فکر تیم‌داری باشیم. با چنین رفتارهایی انگیزه را از باشگاه‌های خوزستانی می‌گیرند.

وی اضافه کرد: من در خصوص داوری‌ها با آقای تاج، رییس فدراسیون فوتبال نیز صحبت کرده‌ام و خواستار رسیدگی به این موضوع شدم. همچنین به او گفتم که ما در خوزستان به اندازه کافی مشکل داریم و اگر فدراسیون می‌تواند با این نوع داوری‌های پراشتباه برخورد کند که هیچ، در غیر این صورت ما موضوع را قانونی پیگیری خواهیم کرد. اگر ما فیلم این بازی‌ها را که همراه با اشتباهات بسیار داوران بوده را به فیفا نشان دهیم، به فدراسیون فوتبال ایران می‌خندد. به هر حال با این ناداوری‌ها سر ورزش خوزستان را می‌برند و ما انتظار داریم که فدراسیون و آقای اصفهانیان نظارت لازم را داشته باشند تا بیش از این حق تیم های خوزستانی ضایع نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان تاکید کرد: اگر فدراسیون نمی‌تواند فکری به حال این موضوع کند و به وضعیت داوری سر و سامان دهد، بگوید تا ما خودمان پاسخ خوبی برای مردم خوزستان بابت بی توجهی فدراسیون نسبت به این مهم داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام افشین حیدری تيم فوتبال استقلال خوزستان فدراسيون فوتبال فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال

فدراسیون فوتبال از محل درآمدهای خود نزد فیفا، ۲۰۰ هزار یورو به استقلال پرداخته است.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو به باشگاه استقلال کمک مالی کرده که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است، فدراسیون فوتبال معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری خود نزد فیفا، به حساب باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کرده تا به این ترتیب بخشی از بدهی باشگاه استقلال به این باشگاه پرتغالی تسویه شود. در قبال این کار، باشگاه استقلال هم با ارسال نامه‌ای به AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته که معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری این باشگاه نزد AFC، به حساب فدراسیون فوتبال منتقل شود.

باشگاه استقلال معادل ۳۰۰ هزار یورو هم از فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام‌جهانی طلبکار است و می‌خواهد با احتساب این پول و پرداختی ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال، بدهی خود به باشگاه سانتاکلارای پرتغال را بابت انتقال محمد محبی پرداخت کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد